رییس فدراسیون تیراندازی گفت: بالاترین مرجع تصمیم گیری در فدراسیون مجمع است و مجمع تصمیم گرفت که من رییس شوم. امیدوارم که دوستان هم از کشمکش دست بردارند.

به‌ گزارش مرور نیوز، علی دادگر در جمع خبرنگاران پس از کسب کرسی ریاست فدراسیون تیراندازی، گفت‌: بزرگترین اهداف فدراسیون کسب مدال در المپیک 2020 و بازی‌های آسیایی جاکارتا است. تا به امروز ما در  المپیک مدال نداشتیم و یکی از آرزوهایم این است که با کمک اعضای مجمع برای کسب این مدال تلاش کنیم.

دادگر در مورد شکایتی که دو سال پیش به دیوان عدالت اداری نسبت به فدراسیون تیراندازی داشت، گفت‌: دو سال گذشته حقی را برای خودم متصور شدم که آن را هم پیگیری کردم. امروز این مساله به پایان رسیده است. دو سال پیش ما یک طرف گود بودیم و دوستان طرف دیگر آن، اما در حال‌ حاضر همه در کنار هم هستیم و باید برای پیشرفت تیراندازی تلاش خواهیم کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این پرسش که از نامه دوم دیوان عدالت اداری اطلاعی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: به عنوان ذی‌نفع نامه‌ای به صورت رسمی دریافت نکرده‌ام. من فقط از طریق اخبار مطلع شدم اما از طریق مراجع قانونی ابلاغ رسمی انجام نشده است. با برگزاری مجمع نیز تمام مسائل به پایان رسید. از امروز باید تلاش کنیم و کشمکش‌ها به نفع کسی نیست.

دادگر در مورد احتمال شکایت به فدراسیون جهانی تیراندازی و احتمال تعلیق ا یران نیز، تاکید کرد: همان طور که آقایان داورزنی و سلطانی‌فر عنوان کردند بالاترین مرجع، مجمع فدراسیون است. امروز هم مجمع تصمیم گرفت این جایگاه را به من تفیذ کند. از دوستان خواهش می‌کنم که از این مسائل دست بردارند چون ما نیاز به همدلی داریم تا کشمکش. از هاشمی و دیگر همکاران که در فدراسیون تیراندازی زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

او درباره بدهی‌های مالی فدراسیون هم گفت‌: در نظر دارم بدهی‌های فدراسیون را بپردازم و به جایی برسانم که دخل و خرج به هم بخورد. نه این که هر سال دو میلیارد به بدهی‌ها اضافه شود. من به دنبال این هستم که سر و سامان و جهش خوبی را در دوران کوتاه مدتی داشته باشیم.