رسانه های روسی و عربستانی در خبری از توافق نهایی دو باشگاه الاهلی و زنیت برای ورود مدافع سرشناس برزیلی به اردوی رقیب پرسپولیس خبر دادند.

به گزارش مرور نیوز، الاهلی عربستان بعد از ورود سرگئی ربروف به نیمکت رهبری تیم به درخواست مربی اوکراینی باب مذاکره با چند ستاره سرشناس و گران قیمت خارجی را باز کرد که در این مدت از نام های زیادی همچون ولوسو پرتغالی ، پابلو هرناندز شیلیایی و ... به عنوان گزینه های اصلی خرید این باشگاه متمول در بازار تابستانی نام برده شد که حالا در جدیدترین نام رسانه های روسی و سعودی از پیوستن قریب الوقوع مدافع برزیلی باشگاه زنیت به الاهلی خبر دادند.

 


مائوریسیو مدافع 28 ساله برزیلی زنیت روسیه بعد از این که پی برد جایی در برنامه های تاکتیکی روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی ندارد درخواست جدایی از زنیت را به سران باشگاه ارائه داد و حالا رسانه های روسی از جمله bob soccer از توافق نهایی زنیت و الاهلی عربستان برای کوچ این مدافع سرشناس به فوتبال عربستان خبر داده و مدعی شدند تنها یک گام با پیوستن مائوریسو به جمع شاگردان ربروف در الاهلی فاصله وجود دارد.


سران باشگاه الاهلی در هنگام عقد قرارداد با سرمربی اوکراینی به او نوید ریخت و پاش های کلان برای جذب ستاره های بزرگ را داده بودند که توافق 7 تا 8 میلیون یورویی آنها با باشگاه زنیت برای خرید مائوریسیو می تواند استارت ولخرجی ها برای داشتن تیمی قدرتمند در لیگ عربستان و فصل آنیده لیگ قهرمانان آسیا باشد.