سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه نفرات‌شان را برای بازی نیمه نهایی جام جهانی مشخص کردند.

به گزارش مرور نیوز: در نخستین مسابقه جام جهانی فوتسال تیم‌های ایران و روسیه از ساعت 3:30 بامداد فردا چهارشنبه در سالن ایوان مدلین مقابل هم قرار می‌گیرند که برنده این دیدار در فینال با پیروز بازی آرژانتین و پرتغال بازی خواهد کرد.

سید محمد ناظم‌الشریعه برای دیدار با روسیه سپهر محمدی(GK)، علیرضا صمیمی(GK)، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی و مهدی جاوید را در فهرست تیمش قرار داده است و از فرهاد توکلی به دلیل محرومیت و قدرت بهادری بخاطر مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

گئورگی زامتارادزه(GK)، ولادیسلاو نایلیویچ شایاخمتوف، سرگئی ویکولوف(GK)، دیمیتری لیسکوف، ایوان چیشکالا، ایوان میلووانوف، ادر لیما، سرگئی آبراموف، ادلسون رابسون داس‌سانتوس(روبینهو)، آرتم نیازووف، گوستاوو لوبو پاراددا(GK)، سرگئی آبراموویچ و دنیل داوویدوف هم بازیکنانی هستند که سرگئی اسکوروویچ سرمربی روسیه در لیست بازی با ایران قرار داده است.

روس‌ها هم در بازی با ایران از رومولو که در بازی قبل مقابل اسپانیا اخراج شده بود نمی‌توانند استفاده کنند تا هر دو تیم یک محروم داشته باشند.