اعضای مجمع عمومی و شورای مدیران فدراسیون فوتبال عربستان در موضوع ادامه فعالیت احمد عید، رئیس این فدراسیون به اختلاف شدیدی رسیدند.

به گزارش مرورنیوز، دوره چهار ساله ریاست احمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی ماه آینده به پایان می‌رسد، اما وی قصد دارد تا با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا مبنی بر درخواست تمامی مدیران این فدراسیون تا پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در سمت خود باقی بماند.

یک سایت عربستانی با درج این خبر نوشته است: احمد عید در ماه‌های گذشته با دعوت از اعضای کلیدی فدراسیون فوتبال عربستان و جلب حمایت آنها در نشست‌های مختلف سعی کرد تا بدون برگزاری انتخابات در سمت ریاست این فدراسیون باقی بماند.

در ادامه این خبر آمده است: نشانه‌هایی از بحران و کشمکش‌های درونی اعضای شورای مدیران و مجمع فدراسیون فوتبال این کشور بر سر ادامه فعالیت احمد عید در پست ریاست این فدراسیون دیده می‌شود. دلیل اصلی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای عدم برگزاری انتخابات حساسیت دیدارهای تیم ملی این کشور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است.

البته هنوز فیفا به‌طور رسمی درباره ادامه حضور احمد عید در فدراسیون فوتبال عربستان پس از پایان دوره چهار ساله و عدم برگزاری انتخابات جدید این پست اظهارنظری نکرده است.