هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا بر اثر مصدومیت شدیدی که در بازی تیمش برابر والنسیا دچارش شد، برای مدتی نسبتاً طولانی از همراهی کاتالان‌ها محروم شد.

به گزارش مرورنیوز، تکلی که انزو پرس، هافبک والنسیا در بازی شب گذشته (شنبه) تیمش برابر بارسلونا در مستایا برای گرفتن توپ از آندرس اینیستا زد، هافبک ملی‌پوش بارسلونا را به شدت مصدوم کرد.

اینیستا بلافاصله پس از این اتفاق که در دقیقه 13 بازی رخ داد درد شدیدی در زانوی خود احساس کرد و به کادر پزشکی بارسا علامت داد تا به وضعیتش رسیدگی کنند. به این ترتیب کاپیتان کاتالان‌ها در همان ابتدای بازی مجبور به ترک میدان شد و اکنون معاینات صورت گرفته روی پای او نشان می‌دهند که حداقل 6 هفته و حداکثر 8 هفته خانه‌نشین خواهد بود چرا که رباط نزدیک کناری زانوی او دچار پارگی شده است، ضمن اینکه مصدومیت قبلی که قبلاً در همین ناحیه داشت نیز تشدید شده است.

حرکتی که پرس برای گرفتن توپ از اینیستا انجام داد با وجود آسیب شدیدی که به هافبک بارسا وارد کرد، برای او حتی یک کارت زرد هم به همراه نداشت.

غیبت 6 تا 8 هفته‌ای اینیستا حضور او در اولین ال‌کلاسیکوی فصل که چهارم دسامبر (14 آذر) را در هاله‌ای از ابهام قرار داد و علاوه بر آن او را قطعاً از بازی‌های یک ماه و نیم آینده بارسا از جمله بازی هفته آینده در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد کرد.

مصدومیت اینیستا ضربه‌ای دیگر به برنامه‌های لوئیس انریکه محسوب می‌شود؛ چرا که او پیش از این هم دو مهره کلیدی دیگر خود، جوردی آلبا و جرارد پیکه را به دلیل مصدومیت از دست داده است.