نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 گفت: رحیمی در مصاحبه‌ای گفت که من در حد مسابقات جهانی نیستم و به من بی‌احترامی کرد.

به گزارش مرور نیوز، رضا اطری در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: من توانستم در این مسابقات نفر اول وزن 57 کیلوگرم شوم اما الان چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم عازم مسابقات جهانی خواهم شد یا خیر.

وی ادامه داد: آخرین صحبتی که شده این است که باید دوباره مسابقه انتخابی با حسن رحیمی انجام بدهم. رحیمی در مصاحبه‌ای گفت که من در حد مسابقات جهانی نیستم و به من بی‌احترامی کرد. اینطور که رحیمی مصاحبه کرده به نظر می‌رسد به دنبال این است که بدون انجام مسابقه انتخابی، عازم مسابقات جهانی شود.

نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزنه 57 با اشاره به این که از وضعیت موجود ناراحت است، تصریح کرد: فعلا تمریناتم را انجام می‌دهم و از مسابقه با هیچ کدام از رقبایم ترسی ندارم و هر حرفی که کادر فنی بگوید من تابع نظرات آنها خواهم بود.

اطری در پایان خاطرنشان کرد: رحیمی گفته که فاصله او با من 10 امتیاز است. من که به یاد ندارم به او 10 بر صفر باخته باشم. من انتظار نداشتم او من را بخواهد کوچک کند. در نهایت این که من مطیع کادر فنی هستم و امیدوارم حق به حقدار برسد.