سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از قبول دومین شکستش در فصل جاری سری A تأکید کرد که این باخت بانوی‌پیر را از مسیری که در آن قرار داشت، منحرف نخواهد کرد.

به گزارش مرورنیوز، با وجود شکست یک بر صفر تیم فوتبال یوونتوس در خانه میلان در هفته نهم سری A، سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت و تأکید کرد که این باخت روی نگرش تیم او تأثیر نخواهد گذاشت. یوونتوس در شرایطی بازی را باخت که داور گل سالم هافبک بوسنیایی‌اش میرالم پیانیچ را در دقایق پایانی نیمه اول به اشتباه آفساید و مردود اعلام کرد.

آلگری در کنفرانس خبری پس از بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: من باید به تیمم به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم، چون ما برابر میلانی که منظم بازی می‌کرد، عملکرد خوبی داشتیم و با تمام توان‌مان تلاش کردیم. حرکت میلان در گلی که به ثمر رساند خوب بود، اما ما بدشانس بودیم. در واقع ما گل هم زدیم، اما مردود اعلام شد. در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد. ما در این بازی از نظر فنی در سطح قابل قبولی کار کردیم. متأسفانه گلی که زدیم در حالی مردود اعلام شد که درست بود، اما اعتراض میلانی‌ها داور را به شک انداخت. به نظر من بازیکنان باید روی بازی‌شان تمرکز کنند، نه اینکه داور را تحت فشار قرار دهند.

آلگری سپس به این سؤال پاسخ داد که آیا اشتباه داور را می‌توان جبران اشتباه معروفی دانست که در بازی چند سال پیش میلان تحت هدایت او برابر یوونتوس رخ داد، همان دیداری که در آن گل سولی مونتاری با وجود عبور توپ از خط تشخیص داده نشد.

وی اظهار داشت: این دو اتفاق کاملاً با هم فرق دارند و از آن اتفاق سال‌ها گذشته است. از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهند و در واقع این‌ها بخشی از فوتبال هستند. من باز هم تکرار می‌کنم که این شکست مسیر حرکت ما را در این فصل تغییر نمی‌دهد.

سرمربی بانوی پیر تأکید کرد: من از عملکرد بازیکنانم ناراضی نیستم. این باخت نباید ما را به دردسر بیندازد. ما بازی را تحت کنترل داشتیم و شوت‌های فراوانی به سمت دروازه میلان زدیم و با حرکاتی خوب خودمان را به محوطه جریمه میلان می‌رساندیم. میلان در هر یک از دو نیمه تنها یک شوت به سمت دروازه ما زد، اما باانگیزه و سرسختانه بازی کرد و لوکاتلی هم گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند.

ناکامی‌های گونسالو ایگواین برای باز کردن دروازه‌ رقبای یوونتوس در سری A همچنان ادامه داد، اما آلگری او را مقصر نمی‌داند.

وی عنوان کرد: ایگواین برای اینکه بتواند گل بزند بیشتر از این به کمک و حمایت هم‌تیمی‌هایش نیاز دارد.