سرمربی زردپوشان وستفالن معتقد است شاگردانش پس از یک بازی سخت در لیگ قهرمانان، آماده بازی در بوندس‌لیگای آلمان نبوده‌اند.

به گزارش مرورنیوز، تیم فوتبال بورسیا دورتموند شب گذشته (شنبه) در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته هشتم بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه تساوی 3 - 3 برابر اینگلشتات پایین جدولی متوقف شد. زردپوشان وستفالن که تا دقیقه 69 با نتیجه 3 بر یک از میزبان خود عقب بودند، در نهایت با گل دقیقه 69 آدرین راموس و گل دقیقه 2+90 کریستین پولیسیچ از یک شکست حتمی گریختند. 

توماس توخل که شاگردانش سه‌شنبه شب هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه اسپورتینگ لیسبون به میدان رفته و به پیروزی 2 بر یک رسیده بودند، در پی تساوی شاگردانش برابر اینگلشتات به سایت رسمی باشگاه «بورسیا دورتموند» گفت: ما از هر لحاظ چه فنی، چه تاکتیکی و چه قدرت جسمانی آماده بازی در بوندس‌لیگا نبودیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بین نیمه اول و نیمه دوم بازی ما تفاوت عمده‌ای وجود داشت، اما باید تأکید کنم که در نیمه دوم بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم. البته باید بگویم بابت این نتیجه ناراحتیم، چون انتظار داشتیم که از همان ابتدا بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم. در عین حال باید بگویم همیشه نباید این‌قدر انتظار از تیم‌مان داشته باشیم.

دورتموند با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاد. این تیم با صدر جدول که از آن بایرن مونیخ است، شش امتیاز اختلاف دارد.