ورزشکاران ایران در سومین روز رقابت های دوومیدانی معلولان جهان به میزبانی لندن در مواد پرتاب وزنه و دیسک صاحب دو گردن آویز نقره و یک برنز شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، نمایندگان ایران درسومین روز از هشتمین دوره رقابت های جهانی دو و میدانی معلولان در ماده پرتاب وزنه کلاس F35 به دو مدال نقره و برنز دست یافتند.
در این ماده مهران نکویی مجد و سید علی اصغر جوانمردی به ترتیب با پرتاب هایی به میزان 15،15 و 13،15 متر به این عناوین دست یافتند.
«فو ژینان» از چین نیز با پرتابی به میزان 15 متر و 30 سانتیمتر به مدال طلا رسید.
پیشتر در روز نخست این رقابت ها جواد حردانی در ماده پرتاب وزنه کلاس F38 نقره گرفت و محسن مجیدی هم در ماده پرتاب دیسک کلاس F37 به مدال برنز رسید .
* علی محمد یاری در پرتاب دیسک و محسن کائیدی در پرتاب وزنه نقره ایی شدند.
همچنین در این رقابت ها محسن کائیدی از ایران در ماده پرتاب وزنه کلاس F34 با پرتابی به میزان 10 متر و 93 سانتیمتر به مدال نقره دست یافت.
مدال طلا به «عبدالرحمان عبداقدیر» از قطر رسید که پرتابی به میزان 11 متر و 38 سانتیمتر انجام داد.
«موریسیو والنسیا» از کلمبیا نیز با پرتابی به میزان 10 متر و 89 سانتیمتر برنز گرفت.
سیامک صالح فرج زاده از ایران هم در این ماده با پرتابی به میزان 10 متر 11 سانتیمتر ششم شد.
علی محمد یاری هم در ماده پرتاب دیسک کلاس F56 رقابت های جهانی پارا دو و میدانی مدال نقره را از آن خود کرد .
در این ماده «لئوناردو دیاز» از کوبا با پرتاب 45 متر 47 سانتیمتر به مدال طلا رسید و «ابراهیم » از بلغارستان با پرتاب 37 متر و 75 سانتیمتر صاحب گردن آویز برنز شد.
جلیل باقری جدی، دیگر نماینده کشورمان در این ماده بود که با پرتاب 37 متر و 52 سانتیمتر با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد.
این رقابت ها از 24 تیرماه با یک هزار 150دو و میدانی کار از 90 کشور جهان آغاز شد.