رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان گفت: مسابقات سنگ‌نوردی منطقه‌ای کشور با معرفی نفرات برتر در همدان به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا گوهری با اشاره به برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی منطقه‌ای کشور در همدان اظهار داشت: مسابقات سنگ‌نوردی منطقه‌ای کشور در سه رده سنی پسران و دختران و در سه گروه در مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد همدان برگزار شد.

وی افزود: 26 دختر و 15 پسر در این مسابقات شرکت داشتند و شرکت‌کنندگان این مسابقات از شهرهای اصفهان، بیجار، قروه، سنندج، کرمانشاه، رشت و همدان با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در مسابقات نونهالان دختر گروه A صبا شمخانی، نیره حداد همدانی هر دو از همدان و غزل کرم نژاد از کرمانشاه به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

گوهری عنوان کرد: در مسابقات نونهالان دختر گروه B دل‌آرا عریانی نژاد، آیلین حجتی و سارا نظری هر سه از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به سایر نتایج این مسابقات عنوان کرد: در مسابقات نونهالان دختر گروه C نازنین نعمتی از کرمانشاه اول شد و ایلین مرادی از کردستان و سارینا قیاسوند از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان عنوان کرد: در مسابقات نونهالان پسر گروه A گیورگ بورغانیان و آرمین رضایی از تهران اول و دوم شدند و یاشار صفادوست و آرسام فخاری از همدان مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه در مسابقات نونهالان پسر گروه B امیر وارسته از همدان، مهدی بهرامی از اصفهان و عرفان کریمی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند، گفت: شبیر بشیری سرطراح و زهرا بهرامیان سرداوری این مسابقات را بر عهده داشتند.