وضعیت هافبک دفاعی جوان پرسپولیس مشخص شد و این بازیکن از امروز در تمرینات این تیم حاضر می شود.

به گزارش مرور نیوز، احمد نوراللهی که در نیم فصل گذشته راهی تراکتورسازی شده بود تا دوران سربازی خود را پشت سر بگذارد باتوجه به محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن تا به امروز وضعیت نامشخصی را پشت سر گذاشت. این بازیکن که با کسری خدمت امیدوار بود در ابتدای این فصل به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازگردد و پیراهن شماره 8 سرخپوشان را بار دیگر از آن خود کند، در این راه ناکام مانده و البته اکنون با شرایط جدید و جالب توجهی مواجه شده است.


طبق هماهنگی های به وجود آمده این بازیکن از امروز قادر خواهد بود در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. او طبق هماهنگی و همکاری شکل گرفته باید صبح ها در پادگان تربیت بدنی سپاه حاضر شده تا اینچنین باقیمانده خدمت خود را پشت سر بگذارد و عصرها نیز قادر خواهد بود در تمرین پرسپولیس دوران آماده سازی فوتبالی خود را در کنار دیگر بازیکنان انجام دهد.


احمد نوراللهی که در فصل هفدهم جایگاه ویژه ای در برنامه های برانکو ایوانکوویچ دارد، امیدوار است با آماده نگه داشتن بدنی بتواند در اولین فرصت بعد از پایان دوران سربازی اش به جمع این تیم بازگردد و مهره ای تاثیرگذار در فصل آینده برای سرخپوشان لقب گیرد.