تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در پنجمین هفته رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال مقابل تیم مس سونگون قرار می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز، پنجمین هفته از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر پنجمین روز مرداد ماه به انجام می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری در هفت دیدار همزمان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی از دو نماینده قم یعنی آتلیه‌طهران قم باید با مس سونگون دیدار کند.

این بازی از هفته پنجم لیگ نوزدهم در حالی از ساعت 18 روز پنجشنبه پنجم مرداد در تبریز برگزار می‌شود که مس سونگون در بازی نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم را پنج بر دو شکست داد.

اما بازی برگشت نماینده فوتسال قم در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مس سونگون در شهر تبریز به انجام رسید که فوتسالیست‌های قمی توانستند با حساب سه بر یک میزبان خود را مغلوب کنند و همچون لیگ هفدهم یکی از موانع قهرمانی مس سونگون در لیگ هجدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران باشند.

اکنون دیگر خبری از تیم یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال نیست و این تیم به هیأت‌ قم تغییر نام داده اما در هفته پنجم لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، دیگر نماینده فوتسال قم یعنی آتلیه‌طهران باید با مس سونگون تیم سوم فصل 1395 فوتسال ایران دیدار کند.

دیدار آتلیه‌طهران قم و مس سونگون ورزقان از پنجمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم در جدول رده‌بندی بازی‌ها جزو پنج تیم بالای جدول هستند، با این تفاوت که مس سونگون از چهار بازی 9 امتیاز دارد و در رده دوم ایستاده اما آتلیه‌طهران قم از سه بازی هفت امتیاز کسب کرده و رتبه پنجم را در اختیار دارد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان با کسب 9 امتیاز اول و دوم هستند، مقاومت قرچک و گیتی‌پسند اصفهان با هفت امتیاز از سه بازی رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند و آتلیه‌طهران قم با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر پنجم است.