با انتخاب وحید شمسایی به عنوان عضو کمیته فنی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویی جهت اعزام به مسابقات آسیایی نیز مشخص شدند.

به گزارش مرور نیوز، بیست فوتسالیست دانشگاه های پیام نور برای شرکت در اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویی جهت اعزام به مسابقات آسیایی چین به اردو دعوت شدند.

دکتر عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه‌های پیام‌نور با عنوان این خبر افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته امسال همه واحدهای دانشگاهی از جمله وزارت علوم، دانشگاه آزاد، علوم پزشکی و پیام نور طبق سهمیه ای که مشخص شده بازیکنان شاخص خود را معرفی می کنند تا در اردوهایی که برگزار می شود کمیته فنی لیست نهایی اعزامی به مسابقات چین را مشخص کند.

او در مورد تشکیل کمیته فنی فوتسال نیز گفت: از هر واحد دو نفر به عنوان اعضای کمیته فنی مشخص شدند که لیست نهایی بازیکنان و انتخاب کادرفنی حاصل تصمیم این کمیته فنی خواهد بود. نماینده ما در کمیته فنی، آقایان وحید شمسایی و فرخ کیا هستند.

اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان از روز شنبه ۷ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

سجاد سامه  از اردبیل،‌ محمدقدرت پور، یوسف حیدری ، حسین نعمتی و ناصر زمانی از آذربایجان شرقی، مجید هامونگرد، علی فخاران، محمدجواد اشعری، محمدکریمی نیک، محمدنجفی ،احمدطرفه ،‌ محمدرضا آقاجانی، عابد خسرو بیگی،‌سیدعلی حسینی و محمدرضا دهقانی از قم،‌ علیرضا شاه مرادی و حبیب محمدی  از البرز، مسعود فلاحی، ایمان باباپور ،‌ مصطفی حیدری و عباس محمدی از اصفهان و محمدجواد منصوری و علی رحیمی از استان مرکزی به اردوی تیم دعوت شده اند.