«جرارد پیکه» با انتشار عکسی از خودش در کنار «نیمار» به شایعات درباره پیوستن ستاره برزیلی به تیم پاری‌سن‌ژرمن پایان دهد و اعلام کرده او می‎ماند.

به گزارش مرور نیوز، نیمار قرار نیست تیم فوتبال بارسلونا را ترک کند و به پیشنهاد وسوسه کننده پاری‎سن ژرمن پاسخ مثبت بدهد. حداقل نظر پیکه مدافع بارسلونا که این است.

مدافع کاتالانی در شبکه‎های اجتماعی مخصوصا بین هواداران بارسا به خاطر طعنه‌های وقت و بی وقت به رئال مادرید و بازیکنانش بسیار محبوب است. او حتی زمانی گفته بود دوست دارد وقتی بازنشسته شد مدیر بارسلونا شود. این طور به نظر می‎رسد که کارش را هم آغاز کرده است و برای شروع درباره وضعیت نیمار اطلاع‎رسانی کرده است: «او می‌ماند».

تیم فوتبال پاری سن ژرمن حاضر شده 222 میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد نیمار است را بپردازد و او را به پایتخت فرانسه منتقل کند. همچنین دستمزدی که به او پیشنهاد شده 30 میلیون یورو در سال است و باشگاه فرانسوی حاضر شده امتیازاتی از قبیل جت اختصاصی و درصدی از سود هتل‎های پی ای جی نیز به این بازیکن بدهد تا برای جدایی از بارسا متقاعدش کند و به همین دلیل موضوع نیمار در روزهای اخیر سوژه اصلی رسانه‌‎ها و مطبوعات دنیا بوده است.

در شرایطی که هواداران بارسلونا نگران جدایی ستاره برزیلی از تیمشان هستند و نیمار هم هیچ اطلاع‎رسانی‎ای درباره وضعیتش نکرده، جرارد پیکه در شبکه‎های اجتماعی درباره وضعیت او توضیح داده، توضیحی خیلی کوتاه:«او می‌ماند».

باید دید این فقط حدس پیکه بوده یا به پشتوانه اطلاعاتی که دارد این اطلاع‎رسانی را کرده است.