مربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به نخستین دیدار تیمش با سپیدرود رشت گفت: کار خیلی سختی داریم و باید کمبودها را جبران کنیم.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی خورشیدی در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سپیدرود رشت که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد به خبرنگاران گفت: آقای درخشان دنیال حل مسایل بودند تا بتوانیم در بازی فردا موفق شویم.

وی افزود: کار خیلی سختی داریم چون کارمان را خیلی دیر شروع کردیم اما می خواهیم بهترین نمایش را داشته باشیم. برای آماده سازی تیم نیاز به سه آیتم داریم. ابتدا خرید و فروش بازیکن، سپس نحوه آماده سازی آنها و بعد از آن هم قرار دادن بازیکنان تیم در ارنج مد نظر کادر فنی. متاسفانه این زمان را از دست دادیم و باید تلاش مضاعف کنیم.

خورشیدی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که داریم مجبوریم بازی به بازی پیش برویم و چاره دیگری نداریم.

مربی نفت تهران درباره بازی با سپیدرود رشت تصریح کرد: ما تنها شناخت کلی از نفرات این تیم داریم و نمی دانیم با چه تاکتیکی به میدان می روند. بازی ابتدایی است و غیر از این هم نمی توانیم انتظار داشته باشیم. از دقیقه 20 به بعد می توانیم به ارنج لازم برسیم.

وی درباره سن بالای بازیکنان جدید نفت تهران گفت: ما در برخی پست ها نمی توانستیم به بازیکنان جوان اتکا کنیم. مثلا در پست دفاع نیاز داشتیم بازیکنان با تجربه و با شخصیتی مثل بنگر و محمد نصرتی را جذب کنیم. امیدوار هم هستیم بهترین ها را جذب کنیم.

خورشیدی درباره کنار گذاشته شدن سه بازیکن از این تیم پس از ورود حمید درخشان گفت: مربیگری سلیقه ای است. از مربی نتیجه می خواهند و باید پاسخگوی نتایجی باشد که گرفته است.