وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال های اخیر آرامش بسیار خوبی در ورزش کشور حاکم است و در رشته های مختلف مقام های بسیار خوبی را ورزشکاران کشور توانسته اند کسب کنند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در دیدار با حجت الاسلام آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در تبریز گفت: استعداد های خوبی در ورزش آذربایجان وجود دارد.

وی با بیان این که ورزش عامل افزایش شادی در جامعه است ادامه داد: در سال های اخیر آرامش بسیار خوبی در ورزش کشور حاکم است و در رشته های مختلف مقام های بسیار خوبی را ورزش کاران کشور توانسته اند کسب کنند.

دکتر سلطانی فر با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی افزود: ورزش های همگانی و روستایی و جانبازان باید توسعه همه جانبه پیدا کنند که با توسعه این رشته ها ورزش حرفه ای ما نیز توسعه خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش عامل افزایش شادی در جامعه است و غرور ملی را بالا می برد. ورزش کاران ما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند زمانی که لباس تیم ملی را بر تن دارند با تمام توان برای افتخار آفرینی کشور تلاش کنند.

دکتر سلطانی فر اظهار داشت: رویکرد دولت در چهار سال گذشته در حوزه ورزش بسیار خوب بوده است و جا دارد از زحمات همه مسئولان ورزش ی در کل کشور تشکر کنیم و این امیدواری است تا سال های بعدی سطح ورزش بالاتر نیز برود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار گفت: سوابق دکتر سلطانی فر که در پست های مختلف سیاسی و ورزش ی فعالیت بسیار خوبی داشته اند، کمک شایانی به پیشرفت ورزش خواهند کرد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: آقای سلطانی فر با تجارب ارزنده و بالا ی مدیریتی و اجرایی منشا خدمات بزرگی در ورزش و جوانان ایران خواهند بود.
در این دیدار وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر به حجت الاسلام آل هاشم از خدمات ایشان در توسعه ورزش همگانی تبریز قدردانی کرد.