سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد مردان خود در بازی دوستانه برابر رئال مادرید ابراز خرسندی کرد و ترجیح داد به شایعاتی که درباره آینده مهاجم برزیلی‌ آبی‌و‌اناری‌ها شکل گرفته است، دامن نزند.

به گزارش مرور نیوز، ارنستو والورده پس از پیروزی 3 بر 2 بارسلونا برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی دوستانه بامداد امروز (یکشنبه) در شهر میامی آمریکا، به خبرنگاران گفت: امروز کارمان به خاطر گرمای هوا و رطوبت بسیار سخت بود. با این حال فکر می‌کنم که ما عملکرد خوبی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم، دو گل زدیم و موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم اما به دلیل رطوبت زیاد هوا، ریتم بازی در بسیاری از دقایق ضعیف بود. من در عملکرد تیمم نکات مثبت خوبی دیدم. درست است که در برخی از مقاطع بازی ضعیف بودیم اما تعداد موقعیت‌های گلزنی که برای بالا بردن اختلاف‌مان داشتیم بیشتر بود.

والورده که تیمش با کسب سه برد متوالی قهرمان جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا شد، ادامه داد: از همه بازی‌های تیمم راضی هستم. از این بازی‌ و شیوه حمایت هواداران‌مان راضی‌ام. می‌دانیم که بارسلونا در تمام دنیا رصد می‌شود اما ما باید شرایطی که تیم در تمرینات و بازی‌هایش دارد را هم در نظر بگیریم.

آینده نیمار هنوز مشخص نشده است و احتمال دارد که او پیش از آغاز فصل جدید از بارسلونا جدا شود. والورده در پاسخ به این سؤال که آیا بدون نیمار از جذابیت لالیگا کاسته می‌شود، تأکید کرد: ما برای تمام نظرها احترام قائلیم. من ترجیح می‌دهم درباره چیزهایی که قطعی است صحبت کنم. در حال حاضر، نیمار بازیکن تیم ماست و ما روی او حساب می‌کنیم. فکر می‌کنیم که او باید در این فصل هم به ما کمک کند. نمی‌خواهم درباره نیمار شایعه‌سازی کنم. به نظر من نیمار در همان شرایطی قرار دارد که در چند روز اخیر داشته است. امیدوارم که او به همین شیوه به کارش ادامه دهد.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو درباره وضعیت مسی هم گفت: انتظار داریم وضعیت مسی و کلاً تیم‌مان از این هم بهتر شود. امروز همه توانستند استعداد این بازیکنان و نیز بازیکنان رئال مادرید را ببینند، به خصوص مسی که بازیکن خارق‌العاده است. هدف ما برای فصل آینده بردن تمام جام‌هاست.