مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب آهن معتقد است که این تیم در بازی برابر گسترش فولاد کار سختی در پیش خواهد داشت

به گزارش مرور نیوز، رجب‌زاده درخصوص شرایط فعلی ذوب‌آهن بعد از تساوی مقابل سیاه جامگان در مشهد گفت: تساوی برابر سیاه جامگان در خانه‌ی این تیم نتیجه‌ی بدی نبود. ما می‌توانستیم برنده شویم و روی دو غافلگیری گل خوردیم. چند فرصت بسیار خوبی هم داشتیم که از دست دادیم، در ضمن باید این را درنظر گرفت که تیم‌ها در چند هفته‌‌ی اول لیگ برتر نوسان دارند و بعد از هفته‌ی چهارم قطعا شرایط ذوب‌آهن بهتر خواهد شد.

رجب‌زاده درخصوص بازی با گسترش فولاد در هفته‌ی دوم گفت: آنها شکست سنگینی در هفته‌ی اول خوردند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. طبیعتا گسترش فولاد انگیزه زیادی دارد تا آن باخت را جبران کند و خودش را ثابت کند. با این حال ما میزبان هستیم و قطعا باید در اصفهان برنده از زمین بیرون بیاییم.

رجب‌زاده که در بازی اول به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین وارد بازی می‌شد در مورد شرایط خودش گفت: وضعیت من خوب است و مشکلی ندارم. من همیشه تابع تصمیم کادر فنی هستم و هر وقت قلعه نویی صلاح بداند بازی خواهم کرد.

رجب‌زاده در مورد اینکه کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد گفت: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که شرایط چگونه پیش می‌رود. به هر حال تیم‌هایی که در فصل گذشته در رده‌های بالای جدول بودند امسال هم شانس دارد و باید چند تیم دیگر را اضافه کنیم.