ستاره ایرانی روبین کازان در هفته چهارم لیگ روسیه می تواند برای اولین بار در ترکیب اصلی به مصاف میزبان قدرتمند و سرشناس برود.

به گزارش مرور نیوز، رقابت های هفته چهارم لیگ برتر روسیه در حالی از امروز آغاز می شود که روبین کازان با ستاره ایرانی خود فرداشب در مسکور به مصاف یکی از پرطرفدارترین تیم های پایتخت خواهد رفت تا مقابل زسکا به روند خود ادامه دهد.


سردار آزمون در بحبوحه شایعات انتقال رویایی به لاتزیو بدون توجه به این اخبار همچنان با انگیزه های فراوانی در تمرینات آماده سازی روبین شرکت می کند تا جایی که رسانه های روسی با اشاره به این موضوع مدعی شدند سردار تنها هدفش بازگشت به ترکیب اصلی و درخشش با پیراهن کازانی در این فصل است.

 


بازیکنان روبین‌ آخرین تمرین خود را در هوای بارانی و سرد کازان زیر نظر قربان بردی اف، سرمربی ترکمنستانی‌ برگزار کردند.این تیم در سه بازی قبلی خود به دو شکست و یک پیروزی دست یافته و با سه امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد. سردار آزمون در هر سه بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد، اما عملکرد خوب این ملی‌پوش ایرانی به ویژه در بازی سوم برابر آرسنال تولا مورد توجه قرار گرفت. آزمون با گرفتن خطای پنالتی در این بازی باعث پیروزی خانگی کازانی‌ها شد.


حالا انتظار می رود ستاره خط حمله تیم ملی ایران فرداشب در اولین بازی که از ابتدا در ترکیب روبین قرار می گیرد بتواند هنر گلزنی خود با پیراهن کازانی ها در مقابل زسکا به نمایش بگذارد و به اثبات برساند چرا ایتالیایی ها برای خرید او تا این حد بی تابی می کنند.