شیراز - معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس گفت:با پایان یافتن دور دوم بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور دانش آموزان دخترابتدایی فارس مقام های برتر را کسب کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،محمد جعفری با اعلام این خبر افزود: تیم هندبال دانش آموزان دختر ابتدایی فارس به مقام قهرمانی مسابقات هندبال دانش آموزان مقطع ابتدایی دختر سراسر کشور دست یافت

جعفری گفت:در دیدار نهایی این رقابت ها تیم دانش آموزان دختر ابتدایی فارس با نتیجه 13 بر 12 تیم شهرستان های تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

وی تصریح کرد: تیم بسکتبال دانش آموزان دخترابتدایی فارس نیزقهرمان کشور شد.

جعفری گفت:در مسابقه فینال، تیم بسکتبال دختران فارس با نتیجه 45 بر 36 تیم اصفهان را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس همچنین گفت:در دور اول این رقابت ها نیز تیم های ورزشی دختران مقطع متوسطه اول و دوم فارس نیز در این رقابت ها درخشش کم نظیری داشتند.

وی گفت:در رشته فوتسال و در مقطع متوسطه دوم تیم دختران دانش آموز استان فارس با غلبه بر رقبای خود به قهرمانی این مسابقات دست یافت و پس از آن تیم های کرمانشاه و البرز به تربیت در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در رشته بسکتبال در مقطع متوسطه اول تیم استان فارس عنوان قهرمانی را به دست آورد، و تیم های شهرستان های تهران و قزوین در جایگاه دوم وسوم ایستادند.

جعفری افزود:در رشته هندبال و در مقطع متوسطه دوم تیم دختران فارس با قبول شکست برابر اصفهان مقام دوم این رقابت ها را کسب کرد و تیم تهران نیز سوم شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در رشته هندبال در مقطع متوسطه اول تیم استان فارس سوم شد و تیم های اصفهان وخراسان رضوی به تربیت در جایگاه های اول و دوم وقرار گرفتند.

وی افزود:در رشته والیبال در مقطع متوسطه دوم نیز تیم دختران فارس سوم شد و تیم های اصفهان و البرزعنوان های اول و دوم را کسب کردند.