رییس فدراسیون ورزش دانشگاهی میزان پاداش مدال‌آوران در بازیهای دانشجویان جهان در بیست و نهمین یونیورسیاد را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمد دهخدا رییس فدراسیون ورزش دانشگاهی درباره میزان پاداش مدال‌آوران دانشجویان جهان در بیست و نهمین یونیورسیاد اظهار کرد: میزان پاداش این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره قبل سه برابر افزایش پیدا کرده است.

طبق جلسه‌ای که با هیات رییسه فدراسیون ورزش دانشگاهی داشتیم قرار بر این شد کسانی که بتوانند در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان موفق به کسب مدال طلا شوند، در همان جریان رقابت‌ها و در پای سکو مبلغ هزار دلار و برای کسانی که موفق به دریافت مدال نقره و برنز شوند به ترتیب 500 و 300 دلار در پای سکو به ورزشکاران اهدا خواهیم کرد و همچنین به کادر فنی بابت کسب مدال طلا 2000 دلار در جریان رقابت‌ها پرداخت خواهیم کرد.

وی گفت: امسال حتی پول توجیبی ورزشکاران ایرانی نیز نسبت به دوره قبل سه برابر افزایش پیدا کرده است و ما برای اینکه بتوانیم انگیزه و روحیه ورزشکاران را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم پول توجیبی آن‌ها را هم افزایش دادیم تا ضمن پرداخت جوایزی که در پای سکو خواهند داشت، قبل از اعزام به این رقابت‌ها پول توجیبی نیز به ورزشکاران ارائه خواهد شد. البته با حمایتی که صندوق رفاه در این دوره از رقابت‌ها از فدراسیون ورزش دانشگاهی داشت ما سعی کردیم پاداش مدال‌آوران یونیورسیاد را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

دهخدا در پایان گفت: این پاداشی است که ما در پای سکو به ورزشکاران مدال‌آور اهدا خواهیم کرد و بعد از بازگشت پاداشی که از سوی وزارت علوم به مدال‌آوران اهدا خواهد شد جوایز دیگری خواهد بود.