مسابقات تکواندو آزاد توابع استان تهران با حضور 39 تیم در پردیس برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت های تکواندو آزاد رده سنی آزاد و بزرگسالان توابع استان تهران با حضور 39تکواندو کار از استان تهران در تاریخ بعد از ظهر جمعه در سالن علامه طباطبایی به همت هیات تکواندو شهرستان پردیس با کسب سه مدال طلا از چهار مدال قهرمانی این مسابقات برای تکواندو کاران شهرستان به پایان رسید.

این مسابقات به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار به نام جام شهید «خزایی» و شهید «صارمی» نامگذاری شد.

این مسابقات با داوری منصور خاندان، داور بین المللی کشور ، عباس مولایی و تلاش مربیان روح الله خواجه صالحانی، مجید ابراهیمی، علیرضا چکوری علیرضا قاضی محسن، ناصر حسن زاده، سعید غلامی، برگزار شد.

عزت الله طاهری در پایان این مسابقات با قدردانی از همکاری هایی که اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در خصوص اجرای این رقابت ها مبذول داشت، اظهار کرد: این مسابقات علاوە بر این کە در راستای طرح اوقات فراغت پویا و استعداد یابی برگزار شد، نقطە عطفی در ورزش تکواندو شهرستان پردیس به شمار می رود و مبین پتانسیل های بالقوە ورزشی شهرستان در دو بخش نرم‌افزاری و سخت افزاری است.

رییس هیات تکواندو شهرستان پردیس افزود: باید بە مربیان و اساتید هیات تکواندو با برنامەریزی منظم و منسجم توانستند برگ زرین دیگری بر تاریخ ورزش شهرستان قهرمان پرور پردیس بیفزایند.

وی از حضور مهمانان گرانقدر که از ساعات اولیه در سالن علامه طباطبایی حضور داشتند قدردانی کرد.