سرمربی تیم ملی ترکیه در تصمیمی غیرمنتظره، سه نفر از بهترین بازیکنان تیمش از جمله هافبک بارسلونا را برای بازی‌های هفته آینده مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت نکرد.

به گزارش مرور نیوز، فاتح تریم، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه با حذف نام چند ستاره تیمش برای بازی‌های این هفته و هفته آینده مرحله انتخابی جام جهانی 2018، خیلی‌ها را غافلگیر کرد.

ترکیه پنج روز دیگر میزبان اوکراین است و سه روز بعد به ایسلند سفر می‌کند. به نظر تریم اما این دو بازی آنقدر آسان هستند که نخواهد آردا توران، بهترین بازیکن تیمش را که این فصل در بارسلونا عملکرد قابل قبولی داشته است، به اردوی تیم ملی ترکیه دعوت نکند.

علاوه بر توران که در آستانه صدتایی کردن بازی‌های ملی‌اش قرار دارد، سه بازیکن سرشناس دیگر تیم ملی ترکیه یعنی بوراک ایلماز، کانر ارکین و سلوک اینان به اردوی این تیم دعوت نشده‌اند.

به نظر تریم که تیمش در یورو 2016 عملکرد بدی داشت، دو بازی بعدی ترکیه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آنقدر آسان هست که بتواند به بازیکنان جوانش از جمله امره مور، بال دورتموند، انس اونا، مهاجم توئنته هلند (هر دو با 19 سال سن) و چاقلار سویونجو، مدافع 20 ساله فرایبورگ که ماه مارس امسال اولین بازی ملی‌اش را انجام داد، اعتماد کند.

ترکیه مرحله انتخابی جام جهانی 2018 را با تساوی یک - یک برابر کرواسی آغاز کرده است.