سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید در حال مذاکره سخت با دو گزینه برای انجام دیدار تدارکاتی هستند.

به گزارش مرور نیوز، کارلوس کی‌روش که امروز (سه‌شنبه) برای دیدار با محمدرضا ساکت، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نزد او رفته بود، گفت: خوشبختانه همه چیز به صورت نرم و آرام و پیوسته پیش می‌رود. در حال بررسی و آنالیز ریز عملکرد بازیکنان هستیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم عملکرد کره‌جنوبی را هم ریز بررسی کنیم. به این دلیل که آنها مربی‌شان را تغییر داده‌اند، نگرش آنها جدید است و مشخصاً ایده‌های جدیدی برای رویارویی با ما خواهند داشت. بسیار مثبت هستیم و بسیار جدی خودمان را آماده رویارویی با کره‌جنوبی می‌کنیم. مطمئناً می‌خواهیم کاملاً آماده بهترین نتیجه لازم را با ارائه بهترین فوتبال ممکن مقابل کره‌جنوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه آیا امکان اضافه شدن بازیکن جدید وجود دارد یا نه، گفت: همیشه این احتمال وجود دارد، اما شاکله اصلی تیم ما هفته‌های طولانی و روزهای زیادی را در کنار تیم ملی تمرین داشته‌اند. باید تصمیماتی بگیریم که تداوم داشته باشد، کارهای روتین خود را انجام دهیم و از بازیکنانی استفاده کنیم که تجربه بین‌المللی دارند.

کی‌روش در واکنش به این سؤال که برخی از لژیونرها چند روز پیش از دیدار مقابل کره‌جنوبی به تیم اضافه می‌شوند و چه برنامه‌ای برای آماده نگه داشتن آنها دارد، اظهار داشت: من این را منطقی نمی‌دانم که بازیکنان لژیونر را به ایران بیاورم و به همین دلیل این بازیکنان مستقیم به کره‌جنوبی سفر خواهند کرد و در آنجا به تیم ملحق خواهند شد. احتمالاً 23 و حداکثر 24 بازیکن به اردو دعوت می‌شوند.

وی درباره اینکه آیا با تیم جدیدی برای بازی تدارکاتی به نتیجه رسیده است یا نه، گفت: بله، روی دو گزینه در حال کار کردن هستیم و سخت روی آنها کار می‌کنیم. همانطور که می‌دانید بازی با روسیه قطعی شده و روی گزینه دوم هم در حال کار کردن هستیم. برای نوامبر و مارس (فروردین‌ماه 97) هم دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت و مذاکراتی خوبی را به صورت سفت و سخت با تیم‌های مورد نظرمان انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این مسئله که گویا قرار بوده ایران با لهستان دیداری تدارکاتی را در خاک آلمان برگزار کند اما فدراسیون لهستان ناراحت شده و این بازی لغو شده است و آیا از این مسئله خبر دارد یا نه، خاطرنشان کرد: نه؛ دعوتنامه یا بحثی در این خصوص نبوده است.