دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از بازی با سیاه جامگان گفت:« تقصیر خود ما است که انتظارات را بالا برده ایم.»

به گزارش مرور نیوز، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس در آزادی مقابل سیاه جامگان درباره شرایط تیمش قبل از دیدار حساس با الاهلی عربستان گفت:« ما قبل از بازی با الاهلی یک بازی سخت با سیاه جامگان داشتیم و خیلی دلمان می خواست که سه امتیاز این بازی را بگیریم. با این حال به بچه های تیم تبریک می گویم بازی خیلی خوبی انجام دادند و حالا می توانیم با روحیه ای بالا به دیدار الاهلی برویم.»


او با اشاره به سطح بالای آمادگی سرخ پوشان گفت:« تیم خدا را شکر آمادگی خوبی دارد. امروز هم همه دیدند که بچه ها با روحیه بسیار بالایی تمرین کردند. همه باید بدانند امروز این پرسپولیس نیست بلکه تیم ملی دوم و نماینده ایران است. به دعای هواداران نیاز داریم تا دست پر از این بازی خارج شویم.»


دروازه بان پرسپولیس که در ابتدای فصل ادعا کرده بود برای به دست آوردن قهرمانی آسیا با پرسپولیس قید پیشنهادات خارجی اش را زده است گفت:« ما با پرسپولیس توانستیم قهرمان لیگ برتر و فاتح سوپرجام شویم. من فکر می کنم بزرگترین هدیه ای که باید به هوادارانمان بدهیم قهرمانی در آسیا است. »


او با بیان اینکه تیمش شایسته رسیدن به این عنوان هست گفت:« تیم ما در این دو سه سال اخیر یکی از بهترین تیم های ایران بوده است. کادر فنی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده و ما هم آماده بازی هستیم. به نظرم شایستگی رسیدن به قهرمانی آسیا را هم دارد.»


بیرانوند درباره بازی سه شنبه برابر الاهلی هم گفت:« بچه ها انگیزه و آمادگی بالایی دارند. بازی سختی داریم اما ما مرد روزهای سخت هستیم.»


او با اشاره به اینکه پرسپولیس مشکل حاشیه ای و روحی ندارد افزود:« تیم نباید مشکل روحی داشته باشد. پرسپولیس صدر جدول است و چهار بازی خوب انجام دادیم. البته باید بگویم شاید به نوعی خود ما هم مقصر هستیم چرا که انتظارات را بالا بردیم. جالب است که فضای مجازی بعد از بازی با سیاه‌جامگان عکس داور را گذاشته و نوشته بودند عامل شکست ما! پرسپولیس نباخته فقط یک مساوی کرده اما همه مساوی برای پرسپولیس را باخت می دانند. من به آن ها حق می دهم تیمی که کادرفنی به این خوبی و بازیکنان خیلی خوب دارد همه از او توقع دارند همه بازی ها را ببرد. هرچند این را هم باید بدانند که تیم های دیگر با حداکثر توان و برای متوقف کردن پرسپولیس می آیند و این کار را سخت می کند.»