سرمربی تیم پدیده مشهد بعد از تساوی خانگی تیمش به فدراسیون فوتبال اعتراض‌هایی مطرح کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: سوای نتیجه فکر می‌کنم در نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی را بازی کردیم؛ دو سه بار هم موقعیت خطرناک روی دروازه حریف خلق کردیم. با توجه به حضور بازیکنان باتجربه بایستی بهتر بازی را مدیریت می‌کردیم.

وی افزود: بازی کردن با استقلال خوزستان در شرایط میزبانی سخت‌تر از بازی با این تیم در اهواز است. وقتی گل خوردیم خیلی نگران شدم اما روند خوبی را در پیش گرفتیم، باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی پدیده مشهد درباره صحنه‌های داوری گفت: بایستی بازیکن استقلال خوزستان در دو نوبت اخراج می‌شد، در بازی با پیکان هم پنالتی اشتباه گرفتند. رابطه ما با فدراسیون شبیه به اتوبان یک طرفه شده‌است.

او افزود: قرار بود بازی ما با استقلال خوزستان پنجشنبه باشد. ساسان انصاری بازیکن سپاهان روز بازی با ما محرومیتش بخشیده می‌شود. از مصطفی احمدی هم سه ماه است که شکایت کرده‌ایم، هنوز تکلیفش مشخص نشده‌است.

مهاجری تصریح کرد: اگر تیم حریف 10 نفره می‌شد شرایط برای ما چقدر فرق می‌کرد؟ حریف با اعتراضش حتی برای اوت شرایط را تغییر داد.

سرمربی پدیده مشهد گفت: داور زحمت کشید، اما باید قاطع‌تر عمل می‌کرد. نمی‌خواهم اشکال تیمم را به گردن داور بیاندازم. همه جا حق ما خورده می‌شود. فصل قبل فدراسیون گفت بازی پرسپولیس عقب بیفتد تا این تیم در آسیا موفق شود گفتیم چشم، اما چه زمانی قرار است به ما نگاه کنند؟

مهاجری افزود: روز بد فوتبال برای ما بود، باید بیشتر کار کنیم. حسین مهربان به دیرک زد، اما در دقایق پایانی بازی باید بهتر مدیریت می‌کردیم. استقلال خوزستان سه سال است که یک شکل کار می‌کند، تیم بازیکنان سرعتی و توپ‌های بلند. نتایج این تیم هم نشان می‌دهد که خوب کار کرده‌است.