2 تنیسور ارومیه در مسابقات آزاد نوجوانان شمال غرب کشور با حضور بیش از 40 تنیسور مقام نخست را به دست آوردند.

به گزارش مرور نیوز، این دوره از مسابقات با حضور بیش از 40 تنیسور پسر و دختر 12 و 14 سال از شهرستان های ارومیه، تبریز و مراغه در میدان تنیس شهید باکری برگزار شد.

در این رقابت ها 2 تنیسور ارومیه مقام نخست مسابقات آزاد نوجوانان شمال غرب کشور را به دست آوردند که ملوین نجاریان و رومینا زینالی از ارومیه توانتستند مقام های نخست رده های 12 و 14 سال را به خود اختصاص دهند.

در رده سنی 12 سال آوند بیژن زاده از شهرستان مراغه دوم و سارا رسولی از مراغه و هستی نوری از ارومیه به صورت مشترک مقام سوم را پس از ملوین نجاریان از آن خود کردند.

همچنین در رده سنی 14 سال نیز پس از رومینا زینالی از شهرستان ارومیه که مقام نخست را از آن خود کرد مهدی اسدزاده از شهر تبریز مقام دوم را به دست آورد و سینا فتح الله پور از ارومیه و امین غفاری از تبریز به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

شهر ارومیه به عنوان مرکز استان دارای زیرساخت‌های مناسبی در تنیس است به گونه ای که می‌تواند نقش مهمی در شکوفا شدن این رشته در کشور داشته باشد و با توجه به وجود 9 زمین سرباز و یک سالن زمین تنیس در این شهر توانایی برگزاری مسابقات بین‌المللی را داریم.