نزدیک به 48 ساعت دیگر دو تیم پرسپولیس و الاهلی عربستان در مسقط پایتخت عمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مرور نیوز،  وجود بازیکنان تاثیرگذار زیاد علاوه بر افزایش جذابیت این بازی میتواند باعث بوجود آمدن دوئل های جالبی هم بشود در پایین نگاهی خواهیم داشت به این رقابت های تن به تن.

1.روبروف-برانکو: شاید بتوان بزرگترین دوئل این دیدار را در نیمکت دوتیم پیدا کرد. سرمربی جوان الاهلی که عملکردی مناسب را در دیناموکیف از خودش به جای گذاشت برای ادامه رویا پردازی هایش به الاهلی آمده. دوئل این دو میتواند دوئل دو نوع تفکر در فوتبال هم باشد. روبروف هم در الاهلی و هم در دینامو کیف از تاکتیک ها و سیستم های مختلف برای هر بازی استفاده میکرد در حالی که برانکو در طول یک فصل گذشته همواره به ترکیب خود وفادار بوده و البته مزد آن را هم تا به اینجا به خوبی دریافت کرده.

2.السوما-خلیل زاده-انصاری: قد و قواره بلند عمر السوما در کنار کنترل بالای این بازیکن بر توپ از او یک مهاجم کاملا خطرناک ساخته البته او کار بسیار سختی را برای موفقیت مقابل پرسپولیس خواهد داشت جایی که در کار های هوایی همواره سایه ی شجاع را احساس خواهد کرد و البته باید از پس انصاری کم حاشیه هم بگذرد.

3.مسلمان-کلادمیر دسوزا: کلادمیر دسوزا هافبک تدافعی الاهلی در دو بازی گذشته وظیفه ی کنترل مسلمانی را برعهده خواهد داشت که بیشترین موقعیت را در هشت بازی گذشته لیگ قهرمانان خلق کرده است. دسوزا که به تازگی و از کلوب بروژ به الاهلی پیوسته در هر دو بازی یار ثابت تیمش بود و احتمال زیاد در مقابل پرسپولیس نیز بازی خواهد کرد.

4.امیری- سعید الموالد: یار شماره 23 الاهلی را میتوان بهترین بازیکن تدافعی این تیم در دوبازی قبل نامید. الموالید در این دو بازی دو پاس گل برای السوما ارسال کرد تا تنها تغذیه کننده او در این دو هفته لقب بگیرد. الموالد 720 دقیقه هم برای الاهلی در لیگ قهرمانان به بازی رفته تا کیفیت فنی خودش را نشان دهد. هرچند نباید از سرعت و حمل توپ بالای امیری غافل شد. جایی که او میتواند از اشکالات تدافعی الموالید و البته جا ماندن های او استفاده ی مناسب داشته باشد و دروازه الاهلی را با خطر همراه کند.

5.طارمی -الفتیل-هوساوی: دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف دفاع سازمان نیافته و البته پرتغییر الاهلی برود. الفتیل در هر دو بازی مقابل الاتفاق و الفاتح به میدان رفته و هوساوی کاپیتان این تیم در دیدار مقابل الفاتح بوده. البته علیپور دیگر مهاجم جوان پرسپولیس هم میتواند به اندازه کافی برای الاهلی ها خطرساز شود بخصوص که با انگیزه ی بسیار بالا به دنبال اولین گلش در لیگ قهرمانان آسیا میباشد.