هافبک آلمانی شیاطین سرخ مورد توجه باشگاه اف‌ سی دالاس آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، باستین شواین‌ اشتایگر پس از انتخاب ژوزه مورینیو به‌ عنوان سرمربی شیاطین سرخ در تابستان، از ترکیب منچستریونایتد فاصله گرفته و آقای خاص او را به تمرین با تیم زیر 23 سال منچستریونایتد تبعید کرده است تا به‌ نوعی نشان دهد که او را نمی‌خواهد. رسانه‌های انگلیسی هم گزارش داده‌اند که باشگاه منچستریونایتد علاقه‌ای به حفظ هافبک آلمانی‌اش ندارد و حاضر است با مشتریان این بازیکن کنار بیاید.

دان هانت، رئیس باشگاه اف‌سی دالاس در گفت‌وگو با سایت «اسپاکس» در تمجید از هافبک آلمانی شیاطین سرخ گفت: شواین‌اشتایگر بازیکن فوق‌العاده‌ای است. همیشه باستین و موفقیت‌های تیم‌های او را تحسین کرده‌‌ام. شکی نیست که شواینی یک برنده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «این احتمال وجود دارد که اقدام به جذب هافبک آلمانی منچستریونایتد کنید؟»، اظهار داشت: پیش‌بینی‌اش سخت است. در حال حاضر ما تنها ظرفیت جذب یک بازیکن را داریم و می‌خواهیم این جای خالی را با جذب یک مهاجم پر کنیم، اما به‌هر حال ممکن است، نظرمان تغییر کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

شواین‌اشتایگر پس از 13 فصل حضور در بایرن مونیخ در تابستان 2015 به منچستریونایتد تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال ملحق شد، اما آن بازیکن 32 ساله که فصل گذشته 31 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد، این فصل هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.