سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: همه ما باید به انتخاب‌های زنوزی احترام بگذاریم.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، رسول خطیبی امروز با بیان این که مهندس زنوزی بهتر از هر کس دیگری صلاح این باشگاه را می‌داند، اظهار کرد: یک تشکر از آقای حسین خطیبی دارم که در مدت زمان مدیریت خود در باشگاه ماشین‌سازی زحمات زیادی کشید و بابت انتخاب مهندس حاجی‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی نیز به ایشان تبریک می‌گویم.
او ادامه داد: خوشبختانه با انتخاب مدیرعامل باشگاه، مسائل و کارهای اداری باشگاه از امروز (شنبه) دوباره از سر گرفته خواهد شد. پس از استعفای آقای حسین خطیبی، کسی به عنوان مدیرعامل حق امضا نداشت و کارهای اداری باشگاه روی زمین مانده بود. به عنوان مثال سه بازیکن ما از جمله مهرداد بایرامی و فرزاد زامهران و هم‌چنین یک بازیکن دیگر که در حال مذاکره با او هستیم، به دلیل توقف امور اداری باشگاه کارشان برای حضور در تیم درست نشده است.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه با اشاره به شروع دیرهنگام تمرینات پیش فصل تیمش، عنوان کرد: ما حدود 17 روز مانده به آغاز مسابقات تمرینات خود را شروع کردیم و غیر از صبا و راه آهن، همه تیم‌ها 40 روز زودتر از ما کارشان را آغاز کرده بودند و از این رو ما نتوانستیم بدن‌های بازیکنان را تا بازی اول آماده کنیم و با این که بازی با فجر را هم پیروز شدیم، اما به نظرم بدن‌های بازیکنان با گذشت دو، سه هفته از شروع مسابقات هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است.
او افزود: از طرفی اتفاقات مالکیتی پیشین باشگاه موجب شد تا حین برگزاری مسابقات، تمرینات تیم به مدت چهار روز تعطیل شود و این تعطیلی نیز بزرگ‌ترین ضربه را در این مقطع به ما زد. امیدوارم که با گذشت دو، سه هفته دیگر بتوانیم بازیکنان را به لحاظ بدنی آماده رویارویی با حریفان کنیم.
رسول خطیبی در ارتباط با بازی این هفته ماشین سازی برابر گل‌گهر در سیرجان، گفت: ما برای این بازی متاسفانه پنج بازیکن خود را به همراه نداریم. شروین بزرگ و محسن دلیر به دلیل مصدومیت، فرزاد زامهران و مهرداد بایرامی به دلیل انجام نشدن امور اداری و هم‌چنین محمد رستمی به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌توانند در این بازی ما را همراهی کنند اما با این حال امیدوارم که بتوانیم با نتیجه‌ای خوب به تبریز بازگردیم.
گفتنی است از چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تیم ماشین‌سازی تبریز از ساعت 19 روز یک‌شنبه 5 شهریور در سیرجان میهمان تیم گل گهر خواهد بود.