شین تائه یونگ: سرمربی تیم ملی کره جنوبی مدعی شد که کره‌ای‌ها می‌خواهند مقابل ایران قدرت‌شان را نشان دهند.

به گزارش مرور نیوز، شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران، اظهار داشت: می‌خواهیم مقابل ایران توان و قدرت کره جنوبی را نشان دهیم. از هواداران کره هم انتظار دارم به ورزشگاه بیایند.

طلسم شکست ناپذیری ایران را خواهیم شکست

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما از روزی که در تمرین هستند، به خوبی کار می‌کنند و شرایط‌مان بسیار خوب است. آنها همدل هستند تا به هر قیمتی که شده، ایران را شکست بدهند. من باور دارم که می‌توانیم یک بازی خوب ارائه کنیم و این طلسم را که نتوانسته‌ایم در چند سال اخیر ایران را شکست بدهیم، از بین ببریم. ما می‌خواهیم نشان دهیم که ایران تاکنون مقابل قدرت اصلی ما قرار نگرفته است.

کی روش بسیار باهوش است

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در خصوص مصدومیت دو بازیکن تیمش و اینکه آیا آنها مقابل ایران بازی می‌کنند یا نه، گفت: وضعیت دو بازیکن مصدوم ما بهبود یافته و آنها می‌توانند فردا بازی کنند. ما نمی‌توانیم در خصوص وضعیت بازیکنان‌مان صحبت کنیم، چون سرمربی ایران هم بسیار باهوش است و به همین دلیل نمی‌توانم در رسانه‌ها در خصوص ترکیب تیمم صحبت کنم. من دوست دارم در این خصوص با شما صحبت کنم، اما متأسفانه در حال حاضر مقدور به انجام این کار نیستم. از شما هم می‌خواهم با من همکاری کنید تا کار را درست پیش ببریم و مطمئنم شما این مسئله را درک می‌کنید.

یوزپلنگ های هوشمند و خطرناک

تائه یونگ در واکنش به طرح این مسئله که کارلوس کی‌روش ترکیب تیم ایران را نسبت به بازی رفت با تغییراتی مواجه کرده و این مسئله را چطور می‌بینید، تأکید کرد: در واقع اگر سؤال شما این است که چگونه می‌توانم حریفم (سرمربی تیم ایران) را شکست بدهم، باید بدانید سرمربی کره برنامه‌هایش را آماده کرده است. در واقع این را در مورد ایران می‌دانیم که بازیکنان آنها پس از انجام تاکتیک‌های دفاعی خود به بهترین شکل، تاکتیک‌های ضدحمله را به اجرا می‌گذارند. فکر نمی‌کنم تاکتیک آنها با وجود تغییر ترکیب تغییری کند، چون سرمربی این تیم و بازیکنان ایران مدت‌هاست کنار یکدیگر هستند. تیم ایران شرایط خوبی دارد، با قدرت بازی می‌کند و تاکتیک بسته آنها بسیار خطرناک است.

وی با تأکید بر اینکه در تمرینات تیمش تمام تاکتیک‌ها به خوبی مرور شده است، افزود: ما در تمریناتی که داشتیم، تاکتیک‌های دفاعی را به خوبی با بازیکنان مرور کردیم و در حمله هم برنامه‌های ویژه‌ای برای شکست ایران داریم. انتظار دارم بتوانیم با برنامه‌های که داریم، ایران را شکست بدهیم.

تائه یونگ: رخدادهای درون مستطیل سبز در اختیار ما نیست

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در واکنش به این مسئله که کارلوس کی‌روش هفت سال است در تیم ملی ایران حضور دارد در حالی که او تازه کارش را با کره‌ا‌ی‌ها آغاز کرده و آیا تضمینی برای پیروزی می‌دهد یا نه، گفت: آیا شما از کاری که انجام می‌دهید اطمینان کامل دارید؟ من نمی‌توانم به شما اطمینان بدهم که نتیجه بازی چیست، اما تلاش می‌کنیم بدون هیچ کم و کسری، بهترین عملکرد را داشته باشیم. اینکه چه اتفاقی در زمین رخ می‌دهد، دست ما نیست. ما تمام بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ایران از هفته اول تا هشتم را دنبال و آنالیز کرده‌ایم، اما ایران نمی‌تواند آنالیزی در خصوص تیم جدید ما داشته باشد. در حالی که ایران 7 سال است با کی‌روش کار می‌کند و بازیکنان حتی با نگاه به مربی می‌دانند چه تاکتیکی را اجرا کنند. ما هنوز به صورت کامل سازماندهی نشده‌ایم، اما با برنامه کوتاه مدت می‌توانیم تجربیاتی را در اختیار بازیکنان قرار بدهیم.

تائه یونگ: این به آن در !

تائه یونگ در خصوص اینکه صحبت‌های کارلوس کی‌روش (در خصوص وضعیت بد زمین تمرین تیم ایران در کره جنوبی) به سوژه داغ این روزها تبدیل شده است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم شرایط ایران بد بوده باشد، چون تا حد امکان بهترین شرایط برای آنها فراهم شده است. نمی‌دانم، آیا کی‌روش می‌داند چه امکاناتی در اختیار ما بود یا نه. با این حال ما زمانی برای فکر کردن به اینکه شرایط ایران چگونه بوده نداریم و این مسائلی است که مسئولان باید درگیر ماجرا شوند و ایرانی‌ها هم می‌توانند شکایت کنند. ما در ایران شرایط خوبی نداشتیم، در طول بازی تماشاگران ایران به چشم دروازه‌بان ما لیزر می‌انداختند، اما چیزی نگفتیم. فکر می‌کنم مسئله‌ای که کی‌روش اعلام کرده، استراتژی او باشد. من فکر می‌کنم باید به این مسئله فکر کنیم که چگونه تیم ایران را شکست بدهیم.