ملی پوشان کاراته ایران به صورت جداگانه برای حضور در لیگ جهانی کاراته عازم آلمان خواهند شد.

به گزارش مرور نیوز، ششمین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته موسوم به «کاراته وان» طی روزهای 17 تا 19 شهریورماه به میزبانی آلمان در شهر «لایپزیک» برگزار خواهد شد. برای حضور در این رقابت ها 1350 کاراته کا از 87 کشور جهان ثبت نام کرده اند.

از کشور ایران نیز نام 13 کاراته کا دیده می شود که 5 عضو تیم ملی کشورمان نیز در میان اسامی اعزامی حضور دارند. سحر شیروانی، پگاه زنگنه، نگین باقری، میلاد دلیخون، سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو، احد شاهین، ابوالفضل شهرجردی، آرمین روشنی، علی زند، سعید احمدی، امیرمهدیزاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخش و ذبیح الله پورشیب از کشورمان برای حضور در این رقابتها ثبت نام کرده اند.

در این بین سعید احمدی که مدتهاست در آمریکا به سرمی برد از همانجا به آلمان سفر می کند. پورشیب هم که مدتی است در فرانسه تمرینات خود را پیگیری می کند، از شهر نیس، راهی لایپزیک خواهد شد. از ایران نیز مهدیزاده، آسیابری و خدابخش حضورشان در این رقابتها قطعی شده که با هزینه های شخصی و جذب اسپانسر صبح دوشنبه به آلمان سفر می کنند.

بر اساس برنامه این رقابتها امیر مهدیزاده و سعید احمدی روز جمعه 17 شهریورماه به روی تاتامی می روند، خدابخش، آسیابری و پورشیب هم روز شنبه 18 شهریورماه مبارازت خود را برگزار می کنند. روز یکشنبه مبارزات در بخش رده بندی و نهایی پیگیری می شود.