کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ابتدای بازی‌ها کسی فکر نمی‌کرد سوریه شانسی برای صعود داشته باشد اما حالا که تبدیل به تیم بزرگی شده است، می بایست برای بازی با آن برنامه داشت و باید بگویم که جای نگرانی نیست، زیرا با توانایی‌های این تیم آشنا هستیم.

به گزارش مرور نیوز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال برابر سوریه اظهار کرد: مطمئنا بازی فردا اهمیت بالایی دارد. با توانایی‌های سوریه آشنا هستیم و باید خیلی خوب در نظر داشته باشیم که چه تیم توانمندی هستند. در ابتدای این بازی‌ها کسی فکر نمی‌کرد سوریه شانسی برای صعود داشته باشد.

او ادامه داد: شکی نیست که سوریه کار بزرگی تا به حال انجام داده است. آنها به بازی آخر مقدماتی پای گذاشتند در حالی که امیدها و توقعات‌شان با ازبکستان و کره جنوبی برابری می‌کند. در 9 بازی گذشته ما به تک تک رقبا احترام گذاشتیم و فردا هم تفاوتی ندارد. همان احترامی را که به سایر رقبا گذاشتیم به سوریه می‌گذاریم.

هر بازی حکم یک بازی در جام جهانی را دارد

سرمربی تیم ملی ایران گفت: مطمئنا فردا تیم ملی سوریه سعی می‌کند که تاریخ‌سازی کند. ما هم سعی می‌کنیم که یک روز تاریخی را رقم بزنیم. تلاش ما این است که 24 امتیاز کسب کنیم. فرمول ما این است که هر بازی حکم یک بازی در جام جهانی را دارد. تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را ارائه کنیم. کاملا آماده و هوشیار هستیم. بار دیگر تکرار می‌کنم که فردا باید با تمرکز بالا آخرین بازی را مقابل سوریه انجام دهیم و آخرین بازی را با یک برد به پایان برسانیم.

کی‌روش درباره آمادگی ایران در خط دفاعی و ضعف در خط هجومی و برنامه او برای جام جهانی گفت: همیشه سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در 9 بازی سعی کردیم هشت گل بزنیم. در خط هجومی هم جایی برای پیشرفت هست. باید در ضربات آخر بهتر عمل کنیم.