مربی سابق ملوانان که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان محسوب می شود این روزها در مالزی به سر می برد و در حال کسب مدرک مدرسی مربیان دروازه بانی است تا پس از بشرزاد دومین مدرس ایرانی AFC محسوب شود.

به گزارش مرور نیوز، محمد حبیبی، مربی دروازه بان های ملوانی ها که تمام سال های بازیگری و مربیگری خود را در این تیم گذرانده است پس از جدایی از مجموعه ملوان با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور در کلاس های مدرسی دروازه بانی مبادرت ورزید. او در این باره گفت: پس از جدایی از ملوان اتفاقاتی برای من افتاد. از طرف AFC من را دعوت کردند تا در سمینار و کلاس های مدرسی دروازه بانی حضور پیدا کنم و به همین دلیل به همراه جلال بشرزاد که تنها مدرس دروازه بانی ایران محسوب می شود به این سمینار آمدم.

او ادامه داد: از روز دوشنبه هفته گذشته به مالزی آمدیم و تا روز شنبه نیز کلاس های مان ادامه دارد و پس از آن نیز در صورت موفقیت می توانم به مانند آقای بشرزاد به عنوان مدرس ایرانی دروازه بانی در سطح کشورهای آسیایی به تدریس بپردازم.

مربی سابق ملوان در راه مدرسی AFC 

وی در رابطه با کلاس های برگزار شده گفت: کلاس های بسیار خوبی برگزار شده است. حدود 48 شرکت کننده در آن حضور دارند و مدرسان آن اندی رکسبرگ و پت بونر دروازه بان سابق تیم ملی ایرلند هستند که هر دو از نام های بزرگ مدرسی دروازه بانی در سطح دنیا محسوب می شوند.

حبیبی درباره حضور خود در تیم ملی جوانان گفت: پس از انتخاب فرهاد پورغلامی به سمت سرمربی تیم ملی جوانان، بنده نیز به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی جوانان انتخاب شدم. دو بازی در عمان به انجام رساندیم که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید. امیدوارم بتوانیم در تیم ملی جوانان به وضعیت دروازه بانی در سطح پایه کمکی بکنیم تا بدین ترتیب دروازه تیم ملی کشورمان تا سال های سال بیمه شود.

مربی سابق ملوانان ادامه داد: همه تلاشم را می کنم تا پس از این و به عنوان مدرس، مربیان دروازه بانی در ایران را به بهترین نحو آموزش دهم تا در نهایت سود آن نصیب فوتبال ایران شود. به عنوان مربی نیز همه توان خود را به کار می گیرم تا به مانند همیشه با حساسیت بالا به تربیت گلرهای جوان بپردازم.

مربی سابق ملوان در راه مدرسی AFC 

حبیبی در رابطه با تیم ملوان نیز گفت: حرف خاصی در این زمینه ندارم. بهرحال همه از عشق من به ملوان خبر دارند و طبیعی است که همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

او در پایان گفت: از جلال بشرزاد تشکر بسیار دارم. از کشورهای دیگر وقتی مدرسی حضور پیدا می کند و شرکت کننده دیگری را از کشور خود می بیند او را رقیب خود محسوب می کند و ارتباط مناسبی با نخواهد داشت اما جلال بشرزاد با وجود اینکه تنها مدرس دروازه بانی ایران در AFC است مانند یک دوست و برادر در کنار من ایستاد. امیدوارم به همراه او بتوانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم. در پایان از علی طال قلی زاده که مدرس فوتسال آسیاست تشکر وافری داشته باشم او در روزهایی که بنده در مالزی بودم کمک های بسیاری کرد تا بتوانم به نحو بهتری کلاس های خود را پشت سر بگذارم. از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز ممنونم که همکاری لازم را برای حضور من در این کلاس ها داشتند.