مرحله دوم رقابتهای گرند پری تکواندو در سال 2017 از فردا جمعه در مراکش آغاز می شود و سجاد مردانی به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.

به گزارش مرور نیوز ، در این دوره از مسابقات 225 تکواندوکار از 56 کشور به مدت سه روز به میزبانی مراکش در سالن ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر رباط به رقابت خواهند پرداخت. در روز نخست تکواندوکاران ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان به روی «شی هاپ چانگ» می روند که سجاد مردانی تنها نماینده ایران است.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست به مصاف «محمد الهاتری» از نروژ می رود و در صورت برتری برنده مبارزه آرژانتین و کرواسی را پیش رو دارد. وی دور سوم باید با یکی از تکواندوکاران انگلستان، صربستان، قزاقستان و آمریکا مبارزه کند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات چهار نماینده دارد که بر اساس برنامه اعلام شده، شنبه اول مهرماه در روز دوم رقابتها فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم به روی «شی هاپ چانگ» می روند و یکشنبه دوم مهرماه در روز سوم و پایانی هم میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم مبارزات خود را آغاز می کند.

امتیاز این رقابتها در کسب سهمیه المپیک 2020 تاثیر گذار خواهد بود.