مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که حضور هری کین در تاتنهام، ربطی به جام بردن این تیم ندارد و او سالها در جمع اسپرز باقی خواهد ماند.

به گزارش مرور نیوز، هری کین در طول چند فصل اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین گلزنان جهان معرفی کرده و در دو فصل اخیر با زدن 25 و 29 گل، کفش طلای لیگ برتر را از آن خود کرده است. پس از شروعی ضعیف در لیگ، او مقابل اورتون موفق شد دو گل بزند و سپس در دیدار چمپیونزلیگ مقابل دورتموند نیز دو گل دیگر به ثمر رساند. باشگاه های بزرگی مثل رئال مادرید به دنبال جذب او هستند ولی پوچتینو جدایی او را بسیار بعید می‌داند.
 
پوچتینو: هری کین سال‌ها در تاتنهام خواهد ماند
 
سرمربی آرژانتینی گفت: " مردم همیشه راجع به جام بردن صحبت می‌کنند، اینکه ما باید جام ببریم تا هری کین در تیممان بماند. ولی مردم ارزش‌های هری را درک می‌کنند. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و مطمئنا حتی بدون اینکه تاتنهام جامی ببرد هم در تیم ما می‌ماند. ولی به شما می‌گویم، هری عاشق تاتنهام است و در این تیم خواهد ماند. او می‌خواهد سال‌های سال در این تیم بماند."
کین تنها بازیکن انگلیسی حاضر در بین 55 بازیکن انتخاب شده از سوی FIFPro بود و پوچتینو در این رابطه گفت:" او تنها بازیکن انگلیسی در این جمع است. به شما گفته بودم که هری بهترین مهاجم جهان است و مردم به خوبی این موضوع را در او دیده اند. اینکه او در این فهرست حضور داشته باعث تعجب من نمی‌شود."