سرمربی منچستریونایتد با وجود این که از نمایش تیمش برابر ساوتهمپتون راضی نیست، از کسب سه امتیاز ابراز رضایت کرد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (شنبه) در هفته‌ ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک گل به برتری رسید تا همچنان هم‌امتیاز با منچسترسیتی در صدر قرار داشته باشد.

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش در این مسابقه، گفت‌: ما امروز با پنج مدافع بازی کردیم. یعنی کاری که خیلی از تیم‌های لیگ برتری آن را انجام می‌دهند. بازی در زمین ساوتهمپتون همیشه سخت بوده است. در این بازی هم فکر می‌کنم که شرایط آب و هوایی به نحوی بود که کار ما را سخت کرد. با این حال خوشحالم که تیمم در خط حمله هوشیارانه عمل کرد. وقتی یک بر صفر جلو افتادیم دو فرصت خیلی خوب گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازی را تمام کنیم ولی هم لوکاکو و هم هررا موقعیت‌های خودشان را از دست دادند و این باعث شد که دقایق آخر حساس دنبال شود.

ژوزه مورینیو در اواخر مسابقه به دلیل گرفتن داور چهارم بازی و اعتراض به او از زمین مسابقه اخراج شد. سرمربی منچستریونایتد در واکنش به این اتفاق، گفت‌: بهتر است از خود داور دلیل اخراج من را جویا شوید. او به من توضیح نداد و فقط به من گفت‌ که از کنار زمین اخراج شدم و من تصمیم او را پذیرفتم و از کنار زمین جدا شدم.

منچستریونایتد باید چهارشنبه شب در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم زسکا مسکو در روسیه برود و سپس خودش را با تیم قعرنشین کریستال پالاس آماده خواهد کرد که هر شش بازی قبلی خود را باخته است.