سرمربی آلمانی جدید استقلال با قیمتی به مراتب پایین تر از سرمربی قبلی، هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، بعد از این که نام وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال مطرح شد، خیلی ها به حضور او در این تیم انتقاد کردند؛ این در حالی است که این مربی با توجه به کارنامه خوبی که از خود به جای گذاشته با کمترین رقم ممکن حاضر شده هدایت این تیم را قبول کند و حتی قیمت او از علیرضا منصوریان، سرمربی قبلی استقلال هم پایین تر است.
علیرضا منصوریان فصل گذشته با قراردادی 3 ساله به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان با استقلال قرارداد امضا کرد. قرارداد منصوریان برای سال دوم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که البته در میانه راه از کار برکنار شد و حالا استقلال باید تا زمانی که او تیم پیدا نکرده است، حق و حقوقش را پرداخت کند.
نکته جالب اینکه قرارداد شفر که سابقه هدایت باشگاه هایی مثل العین و الاهلی امارات و تیم ملی کامرون و جاماییکا را برعهده داشته، با استقلال 270 هزار دلار است که رقم تقریبی آن 1 میلیارد تومان می شود و به نظر استقلال با استخدام این مربی خارجی در هزینه ها هم صرفه جویی کرده است.
شفر از سال 2016 تیمی نداشته است و با توجه به کارنامه اش، بی تردید اگر او در این مدت بیکار نبود، هرگز حاضر نمی شد با چنین رقمی با استقلال قرارداد امضا کند.