با وجود جا ماندن تیم ملی تیروکمان از مسابقات جهانی، محمدعلی شجاعی رییس فدراسیون راهی مکزیک می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، کنگره جهانی تیروکمان به منظور انتخاب رییس فدراسیون جهانی تیروکمان، اعضای هیات رئیسه و کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی تیروکمان طی روزهای 21 و 22 مهر به میزبانی مکزیک و در شهر مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر «اور اردنر» از کشور ترکیه رییس فدراسیون جهانی تیروکمان است و برای تصدی این پست برای 4سال آینده، به عنوان تنها کاندیدایی است که در انتخابات این دوره حضور دارد.

محمدعلی شجاعی رییس فدراسیون تیروکمان که در انتخابات 2 سال پیش که در کپنهاگ دانمارک برگزار شد، به مدت 4 سال به عنوان عضو کمیته انضباط و اخلاق فدراسیون جهانی به همراه چهار عضو دیگر از آمریکا، فرانسه، آرژانتین و استرالیا انتخاب شد. او برای شرکت در مجمع جهانی تیروکمان روز پنج‌شنبه 20 مهر راهی مکزیک خواهد شد و کنگره جهانی از روز جمعه 21 مهر به مدت 2 روز در مکزیکوسیتی برگزار می‌شود. انتخاب رییس فدراسیون جهانی تیروکمان روز شنبه 22 مهر انجام خواهد شد.

این اعزام در حالی است که ملی‌پوشان تیروکمان به دلیل آنچه که صادر نشدن ویزای ترانزیت از کشور هلند اعلام شده، مسابقات جهانی را از دست دادند اما رئیس فدراسیون چنین مشکلی ندارد و راهی مکزیک می‌شود.