تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی از جام جهانی زیر 17 سال هند نوشت: تیم ایران با خلق یک شگفتی بزرگ برابر آلمان به یک هشتم نهایی این جام صعود کرد.

به گزارش مرور نیوز، تیم های ایران و برزیل جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال را کسب کردند. آلمان با دریافت چهار گل برابر ایران حیرت زده شد.
جام جهانی زیر 17 سال به میزبانی هند در حال برگزاری است.
در گروه سی، تیم ایران با آلمان، کاستاریکا و گینه رقابت می کند. تیم ایران با خلق یک شگفتی بزرگ مقابل آلمان به یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال صعود کرد.
کاستاریکا نیز با نتیجه دو بر دو مقابل گینه مساوی کرد. ایران چهار بر صفر آلمان را شکست داد.
تیم ایران در چهار کارزار جداگانه خود چهار برد داشته است که شامل پیروزی اخیر مقابل گینه در اولین بازی خود در این دوره از رقابت ها نیز می شود.
آلمان با 45 برد در 10 دوره حضور خود در این رقابت ها، در حالی وارد میدان شد که مدعی پیروزی بود. اما خیلی زود شکافی بین دو تیم ایجاد شد، اما نه آنگونه که انتظار می رفت. این ایران بود که تکلیف را مشخص کرد و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید تا بر چسب تیم ضعیف به آلمان برسد.
دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و آلمان در چارچوب گروه سوم جام جهانی جوانان در هند سه شنبه شب در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوای هند برگزار شد.