نایب رئیس باشگاه میلان اطمینان دارد که این تیم دروازه‌بان جوان و خوش‌آتیه‌اش را به آسانی از دست نخواهد داد.

به گزارش مرور نیوز، آدریانو گالیانی می‌گوید مطمئن است که جان لوئیجی دوناروما تا سال‌های سال دروازه‌بان میلان خواهد بود.

سنگربان 17 ساله روسونری پدیده این روزهای فوتبال ایتالیاست و یک بار دیگر توانایی‌های خود را با گرفتن یک موقعیت مسلم گلزنی از یوونتوس در ابتدای هفته جاری و کمک به پیروزی یک بر صفر روسونری نشان داد.

دوناروما به سبب عملکرد خوبش در فصل جاری و مقطعی از فصل گذشته، مشتریان زیادی پیدا کرده است، اما گالیانی می‌‌گوید که میلان قصد فروش دروازه‌بان جوانش را ندارد.

گالیانی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که دوناروما می‌تواند جانشین بوفون در تیم ملی ایتالیا باشد، اگرچه بوفون هنوز هم دروازه‌بان خوبی است. من امیدوارم و اطمینان دارم که دوناروما سال‌ها در میلان بازی خواهد کرد.

وی درباره کاهش چشمگیر میانگین سنی ترکیب اصلی میلان در این فصل هم عنوان کرد: ترکیب جوان؟ این ایده‌ای بود که ما پس از پی بردن به ناتوانی‌مان برای رقابت مالی با دیگر باشگاه‌های بزرگ، خواستیم عملی شود. اگر ما می‌خواستیم دوباره به اوج برگردیم، تنها راهش این بود که به بازیکنان جوان‌مان اعتماد کنیم و این همان چیزی است که شما امروز می‌بینید. این روزها متأسفانه باشگاه‌های ایتالیایی دیگر نمی‌توانند بازیکنان 100 میلیون یورویی بخرند.

مالکیت میلان در آستانه انتقال از خانواده برلوسکونی به گروه سرمایه‌گذاری چینی سینو است و انتظار می‌رود که با کامل شدن این پروسه، گالیانی هم از میلان برود.

خود او در این خصوص اظهار داشت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم. رؤیای من میلان است و تا زمانی که بتوانم به تلاش‌هایم برای این باشگاه ادامه می‌دهم. من به تمام شدن کارم در میلان فکر نمی‌‌کنم بلکه تمام تمرکز روی بازی برابر جنوا، پسکارا، پالرمو و اینتر است. من تمام انرژی جسمی و روحی‌‌ام را به میلان اختصاص داده‌ام.