امیرحسین منظمی و محمدتقی حسن‌زاده در دهمین روز ثبت نام نامزدها برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال که از 16 مهرماه آغاز شده است، ساعت 15 امروز (شنبه) به پایان می‌رسد.
در دهمین و آخرین روز این پروسه، محمدتقی حسن‌زاده و امیرحسین منظمی برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند.حسن‌زاده که دارای مدرک دکتری مدیریت ورزش است، درباره دلایل ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: والیبال رشته‌ای دانشگاهی و مردمی است که این رشته ورزشی ایران جایگاه بسیار خوبی در سطح جهان دارد.

والیبال
وی افزود: من احساس تکلیف و دین کردم تا در کنار فرهیختگان به این رشته ورزشی کمک کنم و با هم‌افزایی و انسجام برای حفظ شرایط موجود و ارتقاء ان تلاش کنیم.


حسن‌زاده در تشریح برنامه‌هایش تصریح کرد: برندسازی والیبال برای تولید محصولات و خدمات، ایجاد زمینه رقابت سازنده برای حضور همه استان‍‌ها، تلاش برای توسعه و حمایت از باشگاه‌ها و از همه مهمتر نیز حفظ و ارتقاء کیفی و کمی جایگاه والیبال ایران از جمله برنامه‌هایم است.


همچنین امیرحسین منظمی بازیکن اسبق تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی والیبال امروز برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرد.وی با تاکید بر اینکه سطح توقع مردم از والیبال ایران افزایش یافته است، گفت: این رشته ورزشی باید به سمت علمی شدن بیشتر حرکت کند و به همین دلیل ثبت نام کردم زیرا می‌توانم در این مسیر به والیبال کمک کنم.


پیش از این دو نفر، علیرضا سلیمی آوانسر، علی نیکنام‌فر، الهام رضایی، محمد شاهمرادی، علی پورعروجی و احمد ضیایی نیز ثبت نام کرده بودند.