مدافع برزیلی درباره دلیل امضای قراردادش با پاری سن ژرمن و پیوستن نیمار به این تیم صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از آس، دنی آلوس تابستان امسال تصمیم گرفت ایتالیا را ترک کند و به پاری سن ژرمن بپیوندد. این اتفاق در حالی رخ داد که قرار بود پیراهن منچسترسیتی را بر تن کند. مدافع برزیلی در مصاحبه‌اش با لو پاریسین گفت: به خاطر حضور دوستانم در پاری سن ژرمن تصمیمم را عوض کردم. به علت جو موجود در باشگاه خواستم در این تیم بازی کنم. دیگر نمی‌خواستم برای یوونتوس بازی کنم و به منچسترسیتی نزدیک شده بودم اما متوجه شدم دوستانم به PSG پیوستند. آنها درباره خود واقعی باشگاه با من صحبت کردند و به اهداف این تیم اشاره کردند. همچنین به من گفتند که رهبران باشگاه فرانسوی به دنبال چه چیزی هستند و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند.

او درباره انتقال جنجالی نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن گفت: چند روزی در برزیل در کنار نیمار بودم و و متوجه ناخشنودی‌اش شدم. می‌دانستم نیمار چه اهدافی در سر دارد. من و او همیشه به دنبال چالش و تجربیات جدید هستیم. به نیمار گفتم در انجام این کار آزاد است اما زمانی که به اردوی پیش فصل بارسلونا پیوست کمی در تصمیمش شک کرد. در آن روزها به من گفت پس از جدایی‌ام از بارسا دیگر نمی‌توانیم با هم بازی کنیم اما در نهایت به هدفمان رسیدیم. او به پاری سن ژرمن آمد و خیلی خوشحالم. اکنون می‌توانم اطمینان بدهم هدفمان این است کارهای بزرگی انجام دهیم و خاطرات گذشته را تکرار کنیم.

آلوس به اختلاف نیمار و ادینسون کاوانی اشاره کرد و گفت: اشتباهات زیادی رخ داد. من پدر نیمار نیستم. من دوستش و برادرش هستم. همچنین پدر کاوانی نیز نیستم. توپ را گرفتم تا ضربه بزنم اما نیمار و کاوانی نیز می‌خواستند این کار را انجام دهند. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و مشکلی میانمان وجود ندارد.