دارنده مدال برنز رقابت‌های جام جهانی تیراندازی می‌گوید که رقبای سختی در فینال فینالیست‌ها خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، آرمینا صادقیان  در مورد رقبای خود در فینال فینالیست‌ها، اظهار کرد: حریفانم در این رقابت‌ها قهرمان جهان و قهرمان  المپیک خواهند بود و این موضوع رقابت را برای من خیلی سخت خواهد کرد، اما من به کسب مدال امیدوار هستم.

او در خصوص سطح تمریناتش، گفت‌: تمرینات من از یک هفته‌ بعد از مسابقات هند آغاز شد. اردوهای تیم‌ ‌ملی به سبب تغییرات در فدراسیون یک ماه تعطیل بود، اما بعد از آن اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. من از شرایط اردوها راضی هستم.

صادقیان  اضافه کرد:  تمرینات خوبی را داشتم و رکوردهایم بهتر شده است. امیدوارم اوضاع مساعد باشد و بتوانم رنگ مدالم را تغییر دهم.

تیرانداز جوان تیم‌ ‌ملی به کسب سهمیه المپیک جوانان در آرژانتین اشاره کرد افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن سهمیه المپیک توزیع می‌شود. به سه مدال‌آور سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد. من هم امیدوارم که طلا بگیرم و سهمیه المپیک را بدست آورم.

  رقابت‌های تیراندازی فینال فینالیست‌ها از اول آبان به میزبانی هند برگزار می‌شود. ایران در این رقابت‌ها پنج نماینده دارد که آرمینا صادقیان و وحید گلخندان به واسطه کسب مدال برنز جام جهانی و گلنوش سبقت‌الهی، الهه احمدی و حسین باقری به دلیل رکورد بالا در مسابقات اخیر به این رقابت ها راه یافته اند.

در فینال فینالیست ها آرمینا صادقیان در انفرادی تفنگ ۱۰ متر، وحید گلخندان در ۵۰ متر تپانچه آزاد، گلنوش سبقت اللهی در ۱۰ متر تپانچه بادی، الهه احمدی و حسین باقری در میکس تیمی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.