نایب قهرمان پرتاب وزنه کلاس F42 پارالمپیک و جهان گفت: برای تمرین زجر می‌کشیم!

به گزارش مرور نیوز، سجاد محمدیان گفت: در زمین پرتاب‌های مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد تمرین می‌کنیم که واقعاً شرایط بدی دارد و به حالت خودرو در فصل بهار سبز می‌شود و برای اینکه آن را چمن کنند، خرابش کردند و الان هم پروژه تعطیل شده است. 

 وی عنوان کرد: بادهای پاییزی اجازه تمرین درست و حسابی را به ما نمی‌دهد و واقعاً زجر می‌کشیم. تمرین در چنین شرایطی خیلی سخت است. 

 محمدیان ادامه داد: دست‌کم روزی چهار ساعت در این زمین تمرین می‌کنیم و اگر وضعیت زمین به همین صورت باشد، بدون شک در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مشکل بر خواهیم خورد و افت می‌کنیم. 

 این ورزشکار لرستانی بیان کرد: در پرتاب‌های دوومیدانی معلولان، لرستان پتانسیل زیادی دارد و همواره ورزشکاران استان در میادین مهم بین‌المللی مدال کسب می‌کنند و انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای به ما داشته باشند. 

وی تاکید کرد: مصطفی بهرامی مربی لرستانی برای ما یک نعمت است و با دانش فنی بسیار بالا باعث پیشرفت ما شده است؛ ملی‌پوشان سایر استان‌ها نیز برای تمرین به خرم‌آباد می‌آیند. 

 محمدیان اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر  زمین درست شود تا بتوانند به راحتی تمرین کرده و عملکرد خوبی در پاراآسیایی جاکارتا داشته باشند. 

 قهرمان پاراآسیایی اینچئون در پایان گفت: مسئولان استانی برای روز پارالمپیک هیچ برنامه‌ای برای ما نداشتند و خیلی از این قضیه ناراحت هستیم.