سرمربی رئال مادرید در واکنش به اظهارات لینکر درباره بنزما گفت: هر کسی می‌تواند نظر خاص خودش را داشته باشد اما زمانی که من بازی بنزما را نگاه می‌کنم از آن لذت می‌برم.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز و ‌به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ نهم لالیگا با سه گل ایبار را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: از بازی تیم راضی هستم. گل سوم به زیبایی به ثمر رسید. با وجود این که در همه چیز کامل نبودیم اما از نتیجه‌ به دست آمده خوشحالم. کسب سه امتیاز و گلزنی مهم بود.

کریم بنزما در این بازی نیمکت‌نشین بود. سرمربی رئال مادرید در این باره گفت:  بنزما به استراحت نیاز داشت چون سه بازی پی در پی در ترکیب اصلی بود. او پس از ورود به زمین نمایش خوبی ارائه کرد. همیشه از بازیکنانم دفاع می‌کنم. پاس گل بنزما در بازی دیشب تنها بخشی از ویژگی‌های او را نشان داد. به همین دلیل است که او را دوست دارم. هر چیزی که دوست دارید می‌توانید فکر کنید چون فوتبال این چنین است و فوتبال تنها گل زدن نیست. می دانم که باید گلزنی کنم اما دید من تنها به این موضوع محدود نیست. بنزما ویژگی‌های زیادی دارد. او در مدت زمان کوتاهی که در زمین حضور داشت بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

زیدان در مورد اظهارات دیشب (یک‌شنبه) لینکر بیان کرد: او می‌تواند نظر بدهد. خیلی تلویزیون نگاه می‌کنم. این موضوعی عادی است. اگر می‌گوید بنزما کم ارزش است با  او موافق نیستم. هر کسی می‌تواند نظر خاص خودش را داشته باشد اما زمانی که من بازی بنزما را نگاه می‌کنم از آن لذت می‌برم. او تنها ۳۰ ‌دقیقه بازی کرد و گل سوم با پاس او به ثمر رسید. او از میانه زمین حرکتش را شروع  کرد و در نهایت به گل تبدیل شد.

کریستیانو رونالدو در این بازی باز هم در گلزنی ناکام بود. سرمربی فرانسوی در این باره تاکید کرد: همیشه زمانی که رونالدو گلزنی نمی‌کند این پرسش را از من می‌پرسید. نگرانش نیستم. گلزنی کند بهتر است چون می‌دانیم که بازیکن مهمی است اما از همه مهم‌تر خلق موقعیت است. او آقای گل لیگ قهرمانان اروپا است و در لالیگا دوباره گلزنی می‌کند. ممکن است بازی بعد شرایط تغییر کند. رونالدو از همه لحاظ بهترین است و اختلاف زیادی با دیگر بازیکنان دارد. او در بازی‌های مهم این تفاوت را نشان می‌دهد.