ناظر بازی سایپا و هاوش گنبد در واکنش به برخورد غفور و نادی اظهار کرد: نادی توهین بزرگی به تیم سایپا کرد.

به گزارش مرور نیوز، یونس حسن زادهناظر بازی سایپا و هاوش گنبد درباره برخوردی که بین نادی و غفور در این بازی رخ داد گفت: امیر غفور اسپکی به زمین تیم هاوش زد و نادی که چندین سال به عنوان کاپیتان تیم ملی فعالیت داشت، مستقیما زیر تور آمد و غفور که رو به تیم خودش شادی می کرد را صدا زد و گفت چرا شما شادی می کنید و غفور هم در جواب اظهار کرد من برای تیم خودم شادی می کنم. نادی هم حرفی به او زد که نمی توانم بیان کنم. غفور با متانت و شخصیتی که داشت گفت: احترام شما بر من واجب است. خواهش می کنم توهین نکنید. این صحبت ها را هم بنده و هم داور دوم شنیدیم. الفاظی که نادی برای غفور استفاده کرد، برای بنده جای تعجب داشت. انتظار من از این ورزشکار با اخلاق سال های تیم ملی بیش از این ها بود. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا شما بعد از این حاشیه، اتفاقات بازی را به طور کامل گزارش کردید، اظهار کرد: بله. ما به عنوان ناظر مسابقه وظیفه داریم که هر اتفاق غیر منتظره ای که در بازی رخ می دهد را به رئیس سازمان لیگ منتقل کنیم تا و او تصمیمات لازم را بگیرد. روز دوشنبه نادی در کمیته انضباطی حاضر می شود و انشالله تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. 

حسن زاده  در پاسخ به این پرسش که آیا شما بعد از بازی با نادی صحبت نکردید، تصریح کرد: ما پروتکل بعد از بازی داریم. متاسفانه زمانی که داور سوت پایان بازی را زد او سرش را پایین انداخت و به طرف رختکن رفت. نادی توهین بزرگی به تیم میزبان کرد. واقعا چنین رفتارهایی از شخصی مثل نادی بعید است.