نائب رئیس فدراسیون جودو کشور از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان زیر نظر مربی ازبکستانی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز،  نلیا یکی از مربیان جودوی ازبکستان به منظور هدایت تیم ملی جودو بانوان ایران وارد کشور شد.

محمدیان نائب رئیس فدراسیون جودو در بخش بانوان در خصوص تمرینات بازیکنان گفت : ما بازیکنان جوانان و نوجوانان را انتخاب کرده ایم و یک هفته زیر نظر این مربی ازبک تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. نلیا یک هفته در کنار تیم بانوان خواهد بود و وضعیت جودوکاران کشورمان را آنالیز خواهد کرد و پس از انجام مذاکرات با مسئولین فدراسیون و در صورت رضایت و توافق طرفین، از وجود او در اردوها استفاده خواهیم کرد تا ورزشکارانمان برای مسابقات آسیایی جاکارتا آماده شوند.

او در پاسخ به این پرسش که چه ویژگی هایی سبب شد مربی ازبکستانی را به ایران دعوت کنید، بیان کرد: این مربی با توجه به رزومه ای که دارد، از نظر فنی کاملاً مورد تایید است. ما در این زمینه یک مقدار ضعف داشتیم. امیدواریم با حضور نلیا مربیان کشورمان هم در کنار او ارتقا پیدا کنند.

نائب رئیس فدراسیون جودو کشور در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از نلیا با گزینه های دیگری هم مذاکره شده است خاطر نشان کرد: بله حتماا صحبت هایی شده بود، اما در نهایت نلیا را انتخاب کردند.