نخستین نشست بررسی عملکرد تیم ملی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی برگزار شد.

به گزارش مرور  نیوز به نقل از سایت فدراسیون والیبال، قرارداد رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان بازی‌های المپیک به پایان رسید و فدراسیون والیبال جهت بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 برگزاری جلسات کارشناسی خود را آغاز کرد.

بر این اساس رئیس فدارسیون والیبال به منظور جمع‌بندی نظرات کارشناسان، مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی و ارائه بهترین راهکار به هیئت رئیسه برای تصمیم‌گیری در این زمینه، نشست‌های کارشناسی با گروه‌های مختلف خواهد داشت.

نخستین نشست این موضوع از ساعت 10 امروز با حضور محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و با حضور برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار شد و کادر فنی تیم ملی گزارشات خود را از عملکرد تیم ملی در سال 2015 به رئیس فدراسیون والیبال ارائه کردند.

محمود افشار دوست دبیر کل فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، خوان سیچلو دستیار سرمربی، ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی «ب»، رحمان محمدی‌راد مربی تیم ملی در این نشست حاضر بودند.

جلسات دیگری با حضور کارشناسان، مربیان و پیشکسوتان در روزهای آینده پیرامون بررسی عملکرد تیم ملی در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.