به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس قصد ندارد بازیکنانش را برای اردوی آذرماه تیم ملی در اختیار کارلوس کی روش قرار دهد.

به گزارش مرور نیوز، درحالیکه قرار است طبق برنامه کارلوس کی روش برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در مسیر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ملی پوشان کشورمان باید بین روز‌های ۱۷ تا ۲۰ آذر در مینی کمپ تیم ملی شرکت کنند، اما برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس شب گذشته و پس از توقف این تیم مقابل پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر رسما اعلام کرد از نظر او تیم ملی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تنها یک اردوی دیگر برگزار می‌کند تا بار دیگر در روز‌های آینده شاهد چالش کی روش و برانکو باشیم.

کارلوس کی روش قصد دارد برای ارزیابی بازیکنان لیگ برتری بلافاصله پس از پایان  نیم فصل  نخست این رقابت‌ها آن‌ها را در اردویی چهار روزه در اختیار بگیرد، اما به نظر می‌رسد برانکو قصد دارد بازیکنانش با توجه به فشردگی رقابت‌های این تیم در نیم فصل بیشتر استراحت کنند. از طرفی احتمال حضور بازیکنانی مانند علی علیپور، حسین ماهینی و حتی شجاع خلیل زاده هم در کنار علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و مهدی طارمی در اردوی آذرماه تیم ملی بسیار بالا است و در این وضعیت دست کم ۹ بازیکن پرسپولیس به جای استفاده از نیمی از زمان استراحت  خود در تعطیلات نیم فصل باید در اردوی تیم ملی شرکت کنند که این امر به هیچ وجه مورد رضایت برانکو نیست.

نباید فراموش کرد که برانکو سال گذشته به دلیل برگزاری اردوی یک هفته‌ای تیم ملی در دبی جنجال زیادی راه انداخت که این امر سبب شد کی روش بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را در روز ابتدایی برگزاری این اردو به تهران بازگرداند.

با این وجود باید دید آیا سرمربی سرخ پوشان پایتخت حاضر می‌شود با رضایت کامل بازیکنانش را برای برگزاری مینی کمپ آذر ماه تیم ملی در اختیار کی روش قرار دهد یا بازهم جنجال جدیدی را به وجود می‌آورد.